prinsessanmalin

Alla inlägg den 22 december 2015

Av Malin - 22 december 2015 20:41

I morse var man rätt så trött. Efter man hade fixat sig så öppnade man luckorna. Efter det filmade jag en Glossybox video. Bilden på mig tog jag också idag. Så hoppas ni kommer att gilla att se på den. Jag filmade först i går men den blev inge bra. Så jag gjorde ny idag. Sen åt man lite frukost hemma igen. När man kom till jobbet var det lugnt. Jag choklad av en av barnen. Tack så mycket. Jag tog hem min pepparkaka som jag fick när vi hade julbord. Sen var vi ute och slängde skräp. När vi kom in hade vi sång samling och vd lunch åt man på rasten. Senare på mellis fick vi också lite annat. Sen slutade jag. En kompis till oss körde mig hem och jag fick snygga star wars muggar av han också. Tack så mycket. Efter kvälls maten blev det lugnt. För en stund sen åt man lite kvälls mellis. Jan får jag äntligen var ledig jag också. För en gång skulle. Det känns som man är aldrig det. 

                         


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards