prinsessanmalin

Alla inlägg den 6 december 2015

Av Malin - 6 december 2015 20:29

I morse tog vi sovmorgon och sen fixade vi oss. Efter det gick vi ner till stan och åt frukost där. Då fick man en star wars glas också. Efter det Träffade vi Marina haag som skulle kom till våran bok affär. Hon hade så söt klänning också. Jag hittade en kort spel med en känd youtubare och det var den sista. Jag visste inte att det fanns så jag blev glad. Jag fick den billig för den var lite trasig. Sen möte jag en kompis för jag skulle köpa hennes mat katt burk och jag fick en bok av henne som en sen present. För hon kunde inte i fredags Tack så mycket. När vi skulle hem så regnade det rätt mycket. När man kom hem öppnade man luckorna och vi har tänt advent ljusen också. Efter maten tog man fram kläder tills i morgon och tog en dusch. Sen har man fixat med lite andra saker. Nu bara mys framför tv med lite gott.  

                                   

       I dag är det andra advent hoppas ni har haft en mysig dag idag och det går galet fort det har gått .    

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards