prinsessanmalin

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Malin - 12 januari 2014 20:56

Efter jag hade vaknat så tog jag en skön dusch. Sen ringde pappa mig. Dom ville ha hjälp med veden som kom idag. Så pappa hämtade oss. Vi tog med våran tvätt också. Så vi kunde tvätta där. För vi hade tvätt tid idag. Pontus och Joline var här också. Först så jobbade vi lite och sen fikade vi. Jag fick en sen födelsedags present av Joline Pontus. För den som jag fick av dom var trasig. Jag fick pengar. Tack så mycket. Sen senare på kvällen åt vi god mat. Tack goda maten fikat. Jag fick en ny kalender av mamma tack. Joline och pontus körde hem oss tack för det. När vi kom så klippte jag Dannes hår. Han ville det. Det vart rätt så snyggt. Det var första gången jag klippte någon också. Eller jag har klippt på Pyret också.

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards