prinsessanmalin

Alla inlägg den 3 november 2012

Av Malin - 3 november 2012 19:59

Imorse när vi hade fixat oss och ätit frukost så åkte vi till Stockholm. För vi skulle fira min bror och kolla på deras nya lägenhet som dom har nyss flyttat in i. Vi köpte lite fika som fikade i bilden. Jag tog varm choklad och en bulle. När vi kom fram fick vi pizza. Sen vart det fika. Vi fikade pappas marängtårta som han hade gjort. Den tycke dom om. Min bror hade beställt den tårtan. Jolines familj var där också. Så det var kul att träffa dom. Dom var roliga och trevliga. Vi fick träffa lilla Elvis också som är Jolines systers hund. Den är så söt. Lägenheten var jätte fin. Min bror fick en fin ljuslyckta av mig och Danne. Jag har också en sån ljuslyckta. Han blev så glad. Så det var bra. efter det åkte vi och handlade mat. Sen åkte vi till våran kyrka och tände lite ljus. När vi kom hem tände vi på vår trädgård. För vi har begravt några djur där som vi har haft. Så då blev våra djurvännner glad. När vi kom in åt vi pastasallad och vitlöksbröd som vi köpte när vi handlade idag. Nu sitter vi och äter godis och tittar på tv.


   

                

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards