prinsessanmalin

Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Malin - 2 mars 2014 20:32

I dag fick jag en hylla av mina föräldrar som dom har haft. Jag och mamma lämnade lite saker hemma hos mig. Sen gjorde mamma och jag lite ärenden också. Sen körde mamma hem mig. Det vart det packa upp massa saker. Jag har bäddat sängen med rena påslakan. För det gjorde jag inte i fredags. Så det ska bli skönt att krypa ner i sängen sen. Jag har köpt en fin begagnad byråer idag också. Så jag vart så nöjd. Jag såg nu att det snöar jätte mycket. Får se hur länge det håller sig. Jag som tänkte börja cykla igen. Jag får nog vänta ett tag till innan jag kan göra det. Här är en bild på Truls. Jag tog den i fredags hemma hos mina föräldrar. Han har börjar äta och dricka bättre nu. Så det bra. Jag fick en annan mat av mamma också. Gräset har vuxit lite. Så han har smakat lite. Hoppas det blir bättre nu för hans mage.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards