prinsessanmalin

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Malin - 1 mars 2014 20:36

I morse vaknade vi tidigt. För vi skulle åka till Joline och Pontus. På vägen dit drack vi Starbucks. För första gången. Mina föräldrar hade en annan smak. Det känns lite lyxigt att dricka dom. Dom var rätt dyra också. Jag har alltid velat prövat dom och nu är jag så glad. Vi fikade där när vi kom fram. Sen fick vi massa fina saker av dom. Vi har fått ett köksbord av dom och stolar. Men vi fick bara med oss några stolar. Men dom ska ta med den nästa gång dom kommer hit. Sen ska jag få en fin klänning så Joline ska göra till mig. Blev så glad när hon sa det. Vi fick andra saker också. Tack så jätte mycket för sakerna. På vägen hem köpte vi på Mcdolans . Vi mumsade i bilen. Pyret och Lucy fick följa med också. Moa fick va hemma. För hon är så åk sjuk. Moster passade henne och lämnade lite saker. På kvällen åt vi fruktsallad och grädde. Nu äter man lite godis. Vi handla allt när vi var på väg hem. Så vi kom hem sent idag. Vi lämnade stolarna hemma hos mig innan vi åkte hem. Nu blir det en lugn kväll.

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards