prinsessanmalin

Alla inlägg den 13 december 2016

Av Malin - 13 december 2016 21:56

I morse var man lite trött. Jag öppnade mina luckor innan vu gick också. Idag åkte älsklingen med mig på bussen. Han jobbbade idag med. Imorse kom det några föräldrar till barnen och sjöng lite för oss. Sen fikade vi med dom. senare efter lunch så var det barnen tur att sjunga lucia sånger. Efter blev det fika igen. Så det blev en sen dag idag men den var mysig ändå. Vi fick den här julkortet av moster tack så mycket för den. När vi kom hem blev det att äta och sen bara ta det lugnt framför tv med lite kvälls mellis. Det blir att gå sova när som helst är så trött nu.   

       

                     Glad Lucia alla mina blogg vänner hoppas att ni alla får en mysig Lucia nu.      



Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards