prinsessanmalin

Alla inlägg den 23 december 2016

Av Malin - 23 december 2016 22:56

Imorse gick man upp lite tidigare. För att hinner duscha och sen öppnade man luckorna. Öppnade även dom som är imorgon också efter som vi inte är hemma då. Truls var så söt imorse som vanligt. Jag åt lite frukost innan jag gick till bussen. Det var så halt när jag skulle gå till jobbet. Jag började lite senare idag. Imorse var det bara en av mina jobba kompisar och ett barn. Senare blev det bara jag och ett barn. Så det blev en lugn och mysig dag för oss och det blev en kort dag för oss också. Så jag stängde för första gången. Efter jag slutat så möte jag Danne och svärmor på stan. Vi var stan en stund och sen körde hon hem oss. Tack så mycket för det. Sen packade och jag gjorde det lite imorse också. Sen blev vi hämtad av mina föräldrar. Vi ska sova över här. Vi passade även på att tvätta lite och sen åt vi lite kvälls mat. Nu spelar vi bingo och har vunnit 150 kr. Får se om jag vinner något mer sen. Vi har ätit jul godis och skinkmacka. Provade även ny cider dom hade köpte. Den var rätt så god. Söta pyret i sin nya julkläder och fin Skorpan satt så jul fin under granen. Jag bloggar med mobilen. För jag trodde jag hade packat i surffplattan men det kom inte med. Jag får fixa bilderna sen som ligger felhåll på. Efter bingo blir det att gå sova så att man orkar med julafton imorgon.  

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards