prinsessanmalin

Alla inlägg den 11 december 2016

Av Malin - 11 december 2016 22:00

I morse gick man upp skaplig tid. För svärfar hämta mig och Danne fick inte plats i bilen så han fick vara hemma. Men jag skulle bara hämta ett paket. Sen skulle han hämta en sak hos svärmor. När vi var på väg hem så såg vi en som körde i diket. För det var så halt och vi frågade om hon mådde bra. Det gjorde hon. Men sen kom en buss och körde om oss och då krockade på hans bil eller han hade lånat den. Så den gick lite sönder. Men det gick bra med oss i alla fall. Så ta det lugnt alla som åker bil. För det halt fanns det inte ser ut som det. Vi åkte till där bussaarna är och prata med dom. Efter det åkte vi och handlade lite. Tack så mycket att jag kunde åka med dig. Sen tog vi det lugnt. Man tvättade lite också. Så åt vi lite frukost. Senare gick vi och slängde skräp. Efter det träffade vi en kompis och då gick vi ner till stan. Vi åt lite och sen köpte vi lite gott också. Sen gick vi och kollade på bio. Vi såg den nya Harry potter filmen. Den var rätt bra men dom vanliga är bättre. När man kom hem tog man fram kläder tills imorgon och fixade en väska. För min andra gick sönder hoppas den går att laga. För jag tycker om den så mycket och köpte den i sommras. Efter det man en dusch och sen kollade vi på julkalendern. Sen blev det bara ta lugnt framför tv med lite gott. Det så roligt igår hade jag namnsdag och idag har Daniel det också. Snart blir det att försöka sova lite. Här kommer lite bilder från idag och video från i fredags.  

         

                                  Idag är det tredje advent. Hoppas ni har och har haft en mysig dag idag.

                                                Det har gått galet fort dom här dagarna också.    


 
 
 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards