prinsessanmalin

Alla inlägg den 17 december 2016

Av Malin - 17 december 2016 23:01

I morse tog vi sovmorgon och sen åt vi lite frukost. Sen öppnade man sina luckor också. Efter vi hade fixat oss gick vi och slängde skräp. Sen blev vi hämtade av svärmor. För vi skulle stor handla med henne. Efter det så handlade vi en ny mobil en iphone 7 rose gold. Sen blev det äta ute med henne. Efter det åkte vi hem och packade upp allt. Tack så mycket för att du körde oss och det var trevligt. Det var så mycket folk som var och handlae också. Sen gick vi och slängde mer skräp. För det blir en hel del efter man har handlat. Sen var vi med en kompis på harrys bara en liten stund. Vi åt lite gott och drack lite gott. När man kom hem fixade vi med den nya mobilen. Vi provade ny jul chips och drack lite gott också till det. Snart blir det att gå sova lite.  

                   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards