prinsessanmalin

Alla inlägg den 10 december 2016

Av Malin - 10 december 2016 22:45

Igår var det fullt upp. Först var man på jobbet i några timmar och sen åkte man hem. Man fixade sig lite snabbt och sen körde Dannes bror oss till ido finalen och vi var så taggade. För vi hade köpt vip biljetterna. Det tog lite tid innan vi hitta där inne. För det var så stor där inne. Vi vart lite tidiga så medans vi väntade åt vi lite mellis där i närheten. Efter det gick vi in i en affär och där fixade dom folks hår gratis. Så det gjorde jag. För jag hann aldrig fixade med det förut. Fick fina lookar och glitter i håret. Sen fick vi även gratis glögg och en stor peppakaka. Vi fick vipband också. Men vi fick buffe som in gick i biljetterna. Sen fick även träffa några av dom och vi träffade även andra kändisar. Köpte även popcorn och dricka. Liam var nog den bästa av dom tre som var kvar på idol. Vi åkte drirekt när det var slut. Men medans vi åkte hem köpte vi lite mat. Men jag köpte bara en milkshake. När man kom hem var man tvungen att ta en snabb dusch. För att få bort glittret annars hade det varit i hela kudden. Vi fick även ett julkort. Tack så mycket för den. Sen sparade vi bilderna och sen gick man la sig. Var så himla trött då. Här kommer det lite bilder från igår och imorgon kommer nog video upp.  


                                                                                                   

Först vaknade vi tidigt. För vi skulle åka på en mässa idag men det var så snöstorm så vi blev kvar här. Så vi gick la oss en stund till. Efter det fixade vi oss och öppnade kalendern. Sen gick vi ner till stan. För idag var det julmarknad i våran stad. Det så mysigt att bara går runt där. Vi fick gratis glögg,tidingen,bulle och lite annant. Hahha Truls blev nyfiken på tidningen tror jag. Efter det träffade vi kompisar där som vi gick med. Vi gick runt där och sen tog vi lite fika och det fick bli min frukost idag. Min ärets första lusse bulle fick jag idag.Vi gick runt där länge och sen fick jag en sen present av en kompis. Tack så mycket för den. Sem när vi kom hem blev det att fixa lite mat. För då var vi hungriga. Sen har det bara varit en lugn kväll. Man tog på sig mys kläderna och åt lite gott. Drack lite cider som jag köpte också idag. Här kommer lite bilder från idag.  

                                            Det är ingen vanlig dag idag för det är min namnsdag idag hurra hurraa.

                            Jag blev döpt efter saltkråkan filmen också. Så det är gulligt.    

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards