prinsessanmalin

Alla inlägg den 21 december 2016

Av Malin - 21 december 2016 22:31

I morse var jag så himla trött. Innan man gick till bussen blev det att öppna luckorna. Jobb dagen har vara jätte lång idag. Man kände sig lite skum när man hade slutat men det gick över som tur var. Fick lite godis av två av mina barn på jobbet. Tack så mycket för det. Danne var på stan så jag åkte dit. Jag slog i benet i bussen när jag skulle gå av den. Jag fick ett blåmärke där. Vi gjorde lite ärenden där och sen gick vi hem. När vi kom hem blev det att laga lite snabbt mat. Blev lite soppa och macka bara. Efter det blev det att ta en dusch och sen blev det mys framför tv med lite kvälls mellis. Dom här julkorten har man fått i veckan. Tack så mycket för dom. Nu blir det att gå sova lite.  

         

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards