prinsessanmalin

Alla inlägg under januari 2021

Av Malin - 22 januari 2021 21:50

Jag blev ledig idag. Så skönt. Jag gick ändå upp en skaplig tid. Hade lite saker att göra idag. Efter jag hade vaknat blev det att fixa lite frukost. Efter blev det fixa lite här hemma. Senare kom mamma och hämtade mig. Vi gjorde lite olika ärenden. Jag hittade dom nya godis bilarna också. När jag kom hem spelade jag in en video. Efter det blev det fixa kväll mat och sen blev det att ta en dusch. Vi har nyss kollat på talang. Drack lite kaffe förut också.För att ag blev så trött just då. Det vart skönt att vara lite lång ledigt. Nu blir det att kolla serie innan jag går och sover. Börjar redan bli trött. Så nu säger jag gonatt och trevlig helg på er alla.  

       

Av Malin - 21 januari 2021 22:21

I går efter jag hade vaknat blev det att fixa sig och sen fick det bli att fixa lite frukost. Efter det blev det att ta det lugnt tills bussen skulle komma. För jag jobbade igår en stund. Jag började lite senare idag också. För jag kanske skulle få vara fredag i stället. Jag tog med kaffe till bussen också. Det var fullt upp på jobbet. Senare gick jag och älsklingen och handlade. Det kom snö då också. Vi tog bussen hem. Det varit lite så halt ockå När vi kom hem fixade vi lite att äta. Sen har jag bara kollat olika klipp tills jag skulle gå sova. Jag vart så trött igår.  

 


Idag var jag lite trött men jag fixade mig och sen blev det att ta det lugnt tills bussen kom. Det var väldigt halt idag. Det varit fullt upp idag med. Det regnat när ja skulle hem. När jag kom hem blev att fixa lite och sen äta kvälls mat. Nu blir det att kolla olika klipp tills jag sova. Blir att gå sova snart. Jag är så trött.  

 

Av Malin - 19 januari 2021 22:04

Igår när jag gick upp var jag lite trött bara. Efter jag hade vaknat igår så fixade jag mig. Sen blev det att ta det lugnt tills bussen kom. Det var fullt upp igår. När jag kom hem blev det att fixa kvälls maten. Efter har jag kolla serie och olika klipp tills jag skulle gå sova.  

 

                                Igår var det 9 år och 10 månader med min älskade Daniel.<33



Idag var jag väldigt trött. Efter jag hade vaknat blev det att fixa sig. Sen blev det att ta det lugnt till bussen kom. Idag har det varit fullt upp hela dagen. När jag kom hem fixade jag med kvälls mat och sen blev det att kolla på serie. Kollade för en stund sen på olika klipp. Blir att gå sova snart. Jag är så trött nu.  

 

Av Malin - 17 januari 2021 21:59

Igår gick jag upp en skaplig tid. Jag fixade mig och sen tog jag bussen till stan. För jag skulle göra lite olika ärenden där. Tur jag åkte tidigt. Så ja kom hem en bra tid. En som körde bussen hem var så snäll. Den bussen skulle inte åka än. Så den var tom men han kände igen mig. Har åkt med han förut. Han sa att han kunde köra hem mig ändå. Så det var snällt. När jag kom hem åt jag lite gröt till frukost. Blev mest att ta det lugnt. Jag kollade serie också. Senare fixade jag kvälls maten. Efter det blev att kolla olika serie tills jag skulle sova.   

  

Idag tog vi sovmorgon. Efter jag hade fixat mig lite gick jag ner med tvätten. När jag var klar med det så slängde jag skräp. Efter det blev det äta lite frukost och kolla olika klipp. Blev en lugn dag här hemma. Har små fixat lite här hemma ockå. Har även tagit fram kläder tills i morgon. Jag har också handtvättat lite. senare blev det att fixa kvälls maten och sen fick det bli att ta en dusch. Nu blir det kolla klipp och snart ska jag gå sova.  

       

Av Malin - 15 januari 2021 22:07

Igår när jag gick upp var jag rätt så trött. Men jag fixade mig och sen blev det att ta det lugnt tills bussen kom. Det var fullt upp igår och det var väldigt kallt ute igår. Jag var mest ute igår. När jag kom hem blev det att fixa med kvälls maten. Efter det har jag bara kollat serie och olika klipp hela kvällen. Jag vart så trött efter det så jag gick la mig efter det. Bilden på Truls är inte ny. 

 




Idag när jag vaknade var jag också väldigt trött. Efter jag hade vaknat fixade jag mig och sen ble det ta det lugnt en stund till bussen kom. Idag kunde vi inte var ute lika länge som vi brukar. För det var jätte kallt idag. Innan jag åkte hem så handlade jag lite. När jag kom hem fixade vi med kvälls maten. Efter det blev det att ta en dusch. Senare kollade vi på talang. Nu blir det serie tills jag ska sova. Blir nog snart att gå sova. Så jag säger gonatt och trevlig helg på er alla.  

 

Av Malin - 13 januari 2021 22:07

Jag tog lite sovmorgon. För jag är ledig onsdagar nu istället för måndagar. Efter jag hade vaknat blev göra lite mys frukost med ett tänd ljus också. För det var lite små kallt inne och det var lite små mörkt ute. Jag kollade några klipp. Senare blev det att fixa lite här hemma. När jag var klar med det blev det att fixa kvälls maten. Efter det tog jag fram kläder till i morgon och sen tog jag en dusch. Nu ska jag kolla serie en stund innan jag ska sova.  

 

Av Malin - 12 januari 2021 22:35

När jag vaknade i morse så var jag rätt trött. Men jag fixade mig och sen tog det lugnt tills jag skulle ta bussen. Det blev soligt idag. Men det blivit mycket is ute nu. För det regande i natt. När jag skulle hem var det jätte kallt ute. När jag kom hem blev det att fixa kvälls mat och sen blev det att dricka kaffe. Nu kollar jag på serie och Truls var med en stund. Snart får det bli att gå sova. Vart så trött redan när jag var på väg hem.  

 

Av Malin - 11 januari 2021 21:53

När jag vaknade i morse var jag rätt så trött. Men jag fixade mig och sen blev ta det lugnt tills bussen kom. Det har varit ganska lugnt men ändå fullt upp. När jag skulle hem var det snöstorm ute. Jag tog en buss som jag trodde skulle åka runt som det brukar göra. För slippa vänta så länge ute men den gjorde inte det. Han som körde sa att den skulle åka tom och han sa att det skulle kom en annan. Men jag gick till ett annat stället och gick på där istället. Tur att jag hade munskydd på mig. Den skydda mig så jag inte fick så mycke kall snö på mig. Jag hade även på mig underställsbyxor. Men jag var blött när ja kom hem. När jag kom hem blev det äta lite och drick kaffe. Så jag skulle bli varm igen. Har kollat på cancer programet idag och nu blir det att gå sova. Jag är så trött.  

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards