prinsessanmalin

Alla inlägg den 9 maj 2020

Av Malin - 9 maj 2020 21:42

Igår efter jag hade vaknat blev de att fixa sig och sen blev de att ta de lugnt. Sen gick jag till bussen. Igår var de varmt och kallt. De blåste lite kallt också. Innan jag åkte hem handlade jag lite. Där träffa jag på mamma också. Så hon körde hem mig. När jag kom hem fixade jag lite här hemma och sen fick de bli en dusch. Jag var själv hemma en stund. Då passade jag på köpa min favorit pizza. Medans jag åt de blev de att kolla på tv. Truls är ju för rolig. För han får jag inte vara på toa själv. Blev så trött igår så de blev ingen blogg igår. Så jag gick och la mig inte så sent.  

       


I morse tog vi lite sovmorgon. Efter vi hade vaknnat blev de att fixa lite omellet frukost. Sen blev de att ta lugnt en stund. Senare gick vi ner och slängde skräp. Blev en lugn dag idag. Senare fixade vi lite tacos. Efter de blev de att ta lite promenad. Sen har jag bara kollat på tv. Jag ska göra de tills jag sova.  

     

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards