prinsessanmalin

Alla inlägg den 7 januari 2015

Av Malin - 7 januari 2015 20:50

I morse fick man gå upp tidigit. För idag började jag jobbe igen. Moster körde mig till jobbet i morse. För jag var så osäker om bussen gick. Det är en skol buss som jag åker med. Men dom flesta skolorna här börjar imorgon.  Så då ville jag inte chansa. För då hade jag kommit för sent också och det vill jag inte göra när det första dagen från ledigheten.. Tack så mycket moster för du körde mig till jobbet. Det var kul att träffa alla igen på jobbet.Vi tog en skön promnad istället för skogen idag. Det var härligt och mysigt. Nu är älsklingen hemma igen. Synd att jag skulle jobba idag. Annars hade jag följt med. Truls sov hos mig nästan hela natten tror jag. Tur att jag har min finaste Truls också i mitt. Han skyddar också mig hihi. Snart blir det att sova. För jag är verkligen super trött nu. Så nu säger jag natti natti sov så sött alla mina läsare när ni ska sova sen.

 


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards