prinsessanmalin

Alla inlägg under februari 2012

Av Malin - 9 februari 2012 18:54

Det är så mysigt att jobba på dagis. Alla barnen är så söta. Idag efter man hade jobbat klart så hämta mamma mig för vi köpte födelsedagspresent till Danne och Robert dom fyller år på söndag. Så man ska fira med dom hela helgen så jag ska sova över där tills på måndag. Så nu har man packat klart en mellan stor väska. Så jag tror jag har med mig allt nu. Men jag ska packa resten imorgon.♥

     

               ♥ En gammal bild som vi tog i skolan. Saknar den hår färgen synd att den är så dyr att göra.♥


Av Malin - 8 februari 2012 19:34

Det är så kul att jobba på dagis. Fick byta blöja idag med man är ju proffs på det nu haha En flicka på dagiset hon gråter så fort jag går nån stans så gulligt. Efter man hade slutat jobbat så vart det att gå till ungdomsgruppen. Som man gör varan onsdag. Vi gör lite olika saker typ roliga sakert bara. Snart ska man sova igen. Veckan går ju så fort.♥
 

           


Av Malin - 7 februari 2012 19:38

Idag har man jobbat på dagiset. Det vart att byta kiss blöja idag. Jag trivs verkligen bra där synd bara att man inte får stanna där så länge. :( När Danne och jag skulle äta hemma efter vi hade gjort det så gjorde vi chokladmusse. Den är jätte god.♥

          

  


Av Malin - 6 februari 2012 20:15

  Idag har man jobba på Campus sen när man hade slutat så gick man ner till stan med Danne och hans bror Robert. Vi åt på stan kolla runt i stan sen köpte jag en kofta den är super fin . Sen gick vi till Monicas jobb deras mamma är det och väntade på att hon skulle sluta. Sen åkte vi till skolan för skulle på ett möte där. När man kom hem hade pappa en gottis hemlis det vart fruktsallade med grädde och glass mumsigt värre.♥

   


Av Malin - 5 februari 2012 18:03

Idag har jag och Danne tvättat och gjort marängtårta pappa lärde oss hur man gör den. För Monica och Lunkan kom hit med en byrå. Sen vart min fågelbur såld så det var bra. Nu tittar man på film Robert Gustafsson. Sen blir det att sova tidigt ikväll ska jobba på Campus imorgon. Om inte dagis ringer mig och säger att dom behöver mig så kommer jag dit i stället.♥

      

  ♥ En gammal bild som jag bjuder på. Det var när jag och familjen åkte till Bech festen 2010 det var kul där.♥


Av Malin - 4 februari 2012 18:26

Idag har vi firat min mormor som fyller 70 år på onsdag. Vi fick smrgåstårta. Ikväll blir det att titta på melodifestivalen och äta gott. Det blir dipp och chips mumsigt värre.♥

          

Av Malin - 3 februari 2012 19:00

Vill först säga tack till min vän Martin som gjorde om min bild. Han gjorde rosa på bakrund på den och jag skrev texten på Den. Jag har den på min start sida eller hur man ska säga det. En design bild kan man nog också kallade för. Det vart coolt tycker jag. Idag på jobbet fick jag natta barnen och byta bajs blöja blä det lukta inte gott haha. Vi grillade pinnbröd sen fick jag vara inne med två stycken barn dom var så frusna själv idag. Idag har jag shoppa på stan underkläder det var rea så det var bra och en väska hitta jag också den var också rea på den så då vart jag glad tihi. Snart blir det att se på film eller tv vi får se Danne och jag. Det blir grönsaker och dipp också mums.♥

        


Av Malin - 2 februari 2012 19:37

 På jobbe var det fortfarade många barn sjuka men några  gick till skogen jag följde med till skogen jag också. Men det var jätte kallt ute idag. I morrse var det 15 minusgrader idag Så det var kallt brr.Så jag vill inte veta hur kallt det är nu för det blir bara kallare nu. Men vi var ute ett tag  i alla all. Men det kom lite sol ibland. Nyss provade jag att göra en vatten tatuering det vart en hello kitty. Som jag fick med i hello kitty godiset som jag fick av pappa i tisdags tror jag att det var. Haha lånde Dannes mobil att ta kort med. för hans kamera är bättre än min.  :( Jag håller på att spara till en mobil det blir en iphone 4 s lägtar till den blir min. :D ♥

      

   





  



Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards