prinsessanmalin

Alla inlägg under februari 2012

Av Malin - 23 februari 2012 14:18

Här är kungabarnet tillsammans med sina föräldrar.(Kungahuset Hovet)

Victoria och Daniel tillsammans med sin nyfödda prinsessa. Nu sprider de själva
bilden på tronarvingen.


 

STOCKHOLM. Nu har den första bilden på den nya prinsessan
publicerats. Via kungahusets facebooksida har hovet lagt ut en bild på
kronprinsessan Victoria, prins Daniel och deras nyfödda dotter.

Den nya prinsessan föddes på torsdagsmorgonen 04.26 och vägde 3 280 gram och
är 51 centimeter lång. Prins Daniel fick äran att meddela nyheten på en
presskonferens vid sjutiden torsdagsmorgonen.

– När jag gick från rummet låg den lilla prinsessan på moderns bröst. Det var
svårt att slita sig, sa prins Daniel under presskonferens och fortsatte:

– Kronprinsessan mår strålande. Allting har gått väldigt bra och det var
ganska nervöst. Det var ju en ny situation, något man aldrig varit med om
tidigare.


Av Malin - 22 februari 2012 19:31

Idag har man jobbat som vanligt. Sen när man hade slutat jobbat så skulle man till ungdomsgruppen. Sen mötte jag och Danne en kompis till oss så vi fika lite först sen gick vi till ungdomsgruppen tillsammans. Ikväll ska vi äta semla från stallarholmen för vi åt aldrig nån igår när det var semmeldagen. Ikväll blir det att se på Big brother som vanligt. Imorgon ska jag och Danne göra något skojigt men det får ni veta imorgon vad vi ska göra. :D♥

   

Av Malin - 21 februari 2012 18:00

Det gick jätte bra att jobba idag. Idag hämtade världens bästa pappa mig för vi skulle göra en anmälan på min klocka. Så nu väntar jag bara att den ska komma på posten för då kan jag hämta en ny klocka en likadan som jag hade förut. Ikväll blir det att titta på Big brother. Sen blir att sova. Ska jobba igen sen är man ledig till på måndag. :D ♥

 

                                       En bild från i sommras :) ♥                                                 

                                         
                

Av Malin - 20 februari 2012 18:13

Så nu har man städat idag också. Jag känner mig så duktig nu. Ikväll ska man titta på Familjen annorlunda. 30 grader i februari och sen ska man titta på Big brother. Sen måste man sova för jag ska jobba imorgon. Men innan jag ska titta på Familjen annorluda ska jag läsa min tidning Julia som jag fick idag på posten. :D ♥

   

Av Malin - 19 februari 2012 17:54

Idag har man städat jag ska göra mer imorgon för då är jag ledig. För min Danne har sportlov nu så jag ska vara med han när jag är ledig men dom på jobbet behövde mig lite också. Så därför jobbar jag där på tisdag och onsdag. På måndag  börjar jag igen. Skönt att vara ledig men jag kommer att sakna barnen och dom som jobbar där. Alla dom är så snälla . Igår kollade man på melodifestivalen men jag ville att Mattias och molly skulle komma i final men det vart bara Molly. Dom två andra som kom i final var ju ingen bra ens. Ikväll ska man se på Kontoret och Big brother.♥

 


        

Av Malin - 18 februari 2012 16:17

Idag har vi varit och shoppat jag är så nöjd med allt som jag har köpt idag. Vi åt på burge king också mums. Sen fick jag ett linne av älskling för det är åran 1 års dag idag tack sötnos. Danne skulle fått en röd ros av mig men dom var slut så han får det nån annan dag. Ikväll blir det att skåla med champagne med familjen vi ska fira oss lite.♥

 

                                                Här är alla mina påsar som jag köpt. :D ♥

 

Idag är det ett Helt år mellan mig och min fina Daniel.


Jag är så glad att det är vår 1 års dag i dag. Du gör mig hel när jag får vara med dig. 18/2-11 bästa dagen i mitt liv. Hoppas det bli mer år. Jag är din älskling för alltid. Tack för fina linnet jag fick av dig idag bby massa pussar på dig. Jag älskar dig och det kan ingen ändra på. Från din prinsessa.


   Jag älskar dej Daniel ! 

 

      

Av Malin - 17 februari 2012 18:44

Idag så grillade vi på dagiset vi gjorde amerikanska pannkakor mums var det. Mamma gick till polisen idag för om min klocka hade kommit dit men det hade den inte. Men jag ska få köpa en likadan klocka för 60 kr för jag har gratin kvar och lite annat som är bra. Imorgon lir det kanske till E-tuna för att shoppa hoppas att vi åker dit. ♥

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards