prinsessanmalin

Alla inlägg under december 2014

Av Malin - 2 december 2014 21:48

I morse på jobbet åt man frukost där. på rasten var den en från jobbet som bjöd på olika frukter. På jobbet har det varit lugnt. Jag köpte en snygg vinter jacka av min jobba kompis idag. Efter jag hade slutat möte jag Danne och några kompisar. Vi gjorde lite ärenden där. Sen gick vi hem. Jag sjöng aldrig idag eller förra gången. Förra gången kunde inte han och inte idag heller. Men vi har byt dag till varannan söndagar istället. För tisdagar passar inte så bra. Hoppas det passar bättre med söndagar. Jag och mamma köpte från padda tidning av min jobba kompis brors son. Det hade kommit nu. Men hon hade glömt och tagit med till jobbet idag. Men hon kom och lämnade sakerna till mig på kvällen. Det var verkligen snällt av henne. Då slipper jag släppa hem dom imorgon. Pengar går ju till ett bra stället också. Till isbjörnar. En bild jag tog efter jag hade duschat förut. Så jag har inge smink eller fixat mitt hår. I morgon är min stor dag. Då fyller jag år. 

       

                               Världens bästa Britney Spears fyller 33 år. Grattis till henne. 


Hon kommer alltid vara den bästa och jag kommer att älska henne hela tiden vad som än händer med

henne.  


                                            

                                                  

vilken är er absoluta bästa band eller artist?

Av Malin - 1 december 2014 21:55

Igår kväll hade jag jätte ont i magen och idag har jag haft det också. Den känns svullen också. så jag vet inte om jag håller på att få magsjuka. idag har jag inte ätit så mycket. Jag känner mig inte sugen på något. Hoppas jag mår bättre imorgon. På jobbet har det varit en lugn dag som tur är. Efter jag hade slutat så tog en promenad till stan. För bussarna kommer senare och då gick jag istället. Då tog jag den här bilden. Idag var det riktigt kallt ute. Så snön kommer nog när som helst.  

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards