prinsessanmalin

Alla inlägg under december 2014

Av Malin - 24 december 2014 10:21

 

  God jul hoppas att ni får en riktigt mysig jul nu alla mina blogg vänner. 

Av Malin - 24 december 2014 00:06

                                Idag har jag och min bästa Daniel varit förlovade i 3 år och 3 månader.<33 


Idag ska vi fira jul tillsammans för tredje gången och det är jag så glad att får göra med den vbästa jag äger och har. Det  är så mysigt och kul att få träffa varandras släkt. Jag vill bara säga att jag älskar enomt jätte mycket dig. Du ska bara veta. Enormt många pussar och kramar till dig min finaste prins från din Malin. 


                                               God jul och gott nytt år min älskade prins.  

Av Malin - 23 december 2014 23:20

I morse efter jag hade vaknat åt jag frukost och tittade på jul kalender. Sen tog jag en dusch och packade. Sen senare på dagen möte vi mamma på stan. För vi hade lite ärenden där och sen hämtade vi våra saker. Efter det köpte vi mat hem. Tack så mycket mamma för du bjöd oss. Sen har vi spelat bingo. Vi vann nästan hehe. Den här fina jul kortet fick vi idag. Tack så mycket för den och sen fick jag den här fina ringen av pappa. Tack så mycket bästa pappa. Den här fotot tog jag idag hemma hos mina föräldrar. Det är alltid lika mysigt att få vara hemma här hos min familj och Pontus kom också idag. 

       

Av Malin - 22 december 2014 20:59

Idag har vi också mest tagit det lugnt. Idag fick vi dom här fina jul korten. Tack så mycket för dom. Sen kom mamma hitt och hämtade lite saker. Efter det kollade vi på mitt huvud. För det har kliat där jätte mycket i flera dagar. Men vi har kollat förut då hittade vi inget. Men idag såg vi någa löss där. Så vi åkte köpte löss medel. Mamma köpte till sig själv också. I fall hon också har fått det. Vi köpte till Danne med. För det smittar ju så lätt. Så nu har jag haft medel på mig. Så nu ska dom vara döda. Hoppas dom inte kommer tillbaka. Dom kommer från jobbet vet jag. Så jag har skrivit till min chef att hon ska frysa alla frisör sakerna vi har på jobbet. Vi trodde först att jag hade mjäll så jag har haft i mjäll shampoo i några dagarn nu. Jag har byt ny säng kläder och ska tvätta alla hår saker. Jag har lite saker i frysen också. Dom lukar inte så gott heller. Den medlet som jag hade när jag var lite den luktade värre. Jag kunde inte andas av den nästan. Dom här lössen var ju svårar att se än dom jag hade förut och det kliade mer förra gången jag hade det. Det är det som är så konstigt. Men dom älskar mitt hår efter som jag har tjockt och långt hår. Jag trodde jag hade finnar på huvudet men jag hade sår som dom hade bitit mig och det var också värre med det förra gången. Så det blev en sen kvälls mat idag. 

   


Av Malin - 21 december 2014 21:37

Idag passade vi också på att sova ut. Sen åt man frukost och tog en dusch. Efter der tog Danne och jag en promenad ner till stan. För vi skulle köpa en present till Petra. Det är Dannes syster hon fyller år idag. Vi skulle ha åkt till henne men vi hade ingen som kunde köra oss. Så svärfar ska hämta presenten imorgon och han skulle ge den till henne imorgon. Grattis bästa Petra. Det var super kallt ute idag. Så snön är nog snart här. Hoppas det är snö på onsdag i alla fall. Det var i alla fall skönt att komma ut en stund. För vi var ju inne hela dagen i går. Man blir så mycket piggare av det också. 

 

Av Malin - 20 december 2014 18:36

Idag passade vi på att sova extra länge. Sen åt vi jul mackor med jul skinka på. Det var så mysigt. Jag och älskling spelade Worms tillsammans. Det spelet spelade alltid jag och min bror på daton när vi var små. Det spelet är så kul. Vi spelade lite andra också. Jag fick ett spel med också. Jag köpte gold live idag som räcker ett helt år. Det var rea så då passade jag på. Alla som har xbox one addar mig på propain pink. Jag har haft kontot länge. Jag med mina glasögon på mig och mina mysiga onepiece som jag fick av min svärmor och Ronny Dannes bror som jag fick förra gången jag fyllde år. Nu blir det nog att titta lite på film och äta lite gott. Bara mysa lite och sen blir det nog att spela lite mer också. Jag har gjort en ny header och en ny bakrund. Så nu är det lite juligt på min blogg också tihi. Hoppas ni tycke den vart fin. 

 

Av Malin - 19 december 2014 21:32

Jag glömde säga att moster var här igår lite snabbt och lämnade lite saker till oss och så tvättade vi går. I morse tog man en skön dusch och då blir man lite piggare också. Det var tur att bussen kom idag. För vissa bussar går inte när skolorna har lov. Så jag slapp gå till jobbet idag. på jobbet slängde vi skärp som vanligt. Sen fick jag mer godis av två olika barn. Tack så mycket. Den här fina påsen fick mina jobbar kompisar av chefen. Den vita påsen fick vi alla fröknar tillsammans. Tack så mycket säger vi. Den röda paket med choklad fock vi av svärfar. Tack så mycket. Till melis blev det pannkakor och kakor mumsigt. Efter jag hade slutat jobbet så köpte jag den här coola drickan och så möte jag Danne. Sen hämtade vi vår xbox one som vi hade beställt och lite andra saker. Bästa mamma hämtade oss för det var så stor och tung. Fy va jag fick ont i halsen och ont i huvudet. Hoppas jag inte börjar bli sjuk nu. Jag nös nyss också. Nu är jag super trött också. Tur att jag har fått jul ledigt nu. Till den 7 januari. Så jag fick lång ledigt snäll chef man har hihi. Nu bjuder jag på en bild på mig som jag tog när jag kom hem. Det blir nog att gå lägga sig skapligt i kväll. Nu får ni ha en riktigt trevlig helg alla mina läsare. 

           

Av Malin - 18 december 2014 21:04

När man kom till jobbet idag så man frukost som vanligt. Efter det fick jag mer godis av en av barnen och sen fick jag en fin påse med kakor som jag fick av en annan barn. Tack så mycket. sen gick vi ut och lekte med snön som kom igår. Så pulkorna kom fram idag. sen hade jag lite möte med min chef och när vi var klara fick jag en julklapp av henne. Jag fick den stora kannan med godis,koppar och sarvetter. Tack så mycket. Nu har man godis så det räcker länge. Sen fick vi ett paket som var till alla fröknar tillsammans av en av barnen. Tack så mycket säger vi. Sen köpte jag den här fina märkes tröjan av min jobba kompis. Sen fick vi andra kakor och godis av våran gamla lärarer och sen fick vi saker av en annan lärare. det så snällt att alla tänker på oss. Tack så mycket för det. sen fick jag den här fina teckningen som min kompis har gjort till mig. Tack så mycket den är jätte fin. Jag ska köpa en fin ram till den hade jag tänkt. Jag var så nöjd med den och jag visste inte att hon hade gjort en teckning till mig. Jag bjuder på en bild på mig också. Jipp sista dagen imorgon. Sen är jag jätte lång ledig och det ska bli så skönt. 

                 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards