prinsessanmalin

Alla inlägg under december 2014

Av Malin - 10 december 2014 21:27

I morse när man kom till jobbet åt man frukost som vanligt och sen gick vi till skogen. Efter jag hade slutat så gjorde jag mina ärenden. Sen träffade Danne och några kompisar. För vi skulle gå på bio tillsammans och vi såg på Hobbit. Innan vi gjorde det så åt vi på stan och köpte godis. Filmen var så bra. Det är ingen vanlig dag idag för det är min namnsdag idag hurra hurra. Jag blev döpt efter den filmen också. Sen hade Malen namnsdag också. Bilden på mig tog jag när vi var på bio. Man kommer sova extra gott idag. För det har varit fullt upp idag. 

       

Av Malin - 9 december 2014 21:18

I morse när man kom till jobbet åt man frukost. Sen gick vi ut i solen och det var is ute idag med. Så snart kommer nog snön. Efter jag hade slutat kom mamma hit och fixade lite. Sen åkte hon hem. Efter vi hade ätit kvälls maten kom sv'ärmor hit också. Hon firade mig idag i stället. För hon kunde inte i söndags. Jag fick saker av henne och några andra från Dannes släkt som hon hade med sig. Tack alla så mycket för alla fina saker som jag har fått av er. Jag vart super glad. Vi fikade och hade det trevligt. Efter hon hade åkt tog jag en varm och skön dusch. Sen smörjde jag mig på kroppen också. För jag var så torr. Man blir det när det är så kallt ute. Så nu bjuder jag bild efter jag hade duschat haha. Nu blir det kvälls mys innan man ska sova. 

 


Av Malin - 8 december 2014 21:14

I morse kunde jag äntligen lyssna på musik igen. Jag har ny mp3 nu. Min förra hade slutat fungera helt plötsligt. Så bilden är tagen tidigt i morse. Det är därför det var så mörkt ute då. På jobbet har det varit lugnt. Efter jobbet åkte jag bussen till stan. För jag gjorde ett ärenden där. Sen gick jag hem. Jag orkade inte vänta på nästa buss som skulle komma. Det gick fortare att gå. Det var härligt väder idag. Solen kom tillbaka igen men det var lite halt bara. 

 

Av Malin - 7 december 2014 21:14

Efter jag hade vaknat i morse så tog man en dusch. Efter det åt man frukost. Sen kom mina föräldrar hit och hjälpte till fixade till festen. Min släkt och två stycken Från Dannes släkt kom hit också. Jag bjöd på kakor och bullar. Sen fick dom marängsviss. Det var super gott. Tack alla så mycket som jag fick av er idag. För en stund sen myste jag med min bebis Truls. Igår tog den bilden där han sov så sött också. Så i natt kommer jag sova extra gott. För vi har haft fullt upp med massa kul idag.  

   

Av Malin - 6 december 2014 20:51

Idag passade vi på att sova länge. Sen åt vi tomte gröt och så åt vi kladdkaka som vart över från igår. Min kladdkaka var jätte populär. Dom sa det var den godaste dom hade ätit och det så roligt att höra det. Bakade två sycken i torsdags som vi skulle ha igår. Efter vi hade ätit frukost så gick vi ner till stan och kollade lite olika affärer. Sen träffade vi med mina föräldrar där och vi åt på stan med dom. Snällaste pappa bjöd oss på det. Tack så mycket bästa pappa. När vi kom hem fick vi diska allt från igår. Det vart mycket disk. Nu blir det en lugn lördags kväll. För i morgon blir det fullt i gång igen. Nu bjuder jag på en bild när jag är osminkad. Ni får ha en fortsätt bra lördags kväll nu. 

 

Av Malin - 5 december 2014 22:57

På jobbet var det en lugn fredag. Jag slängde skräp med några av barnen som vanligt. På rasten tog jag en glass. För vi har så många över från alla barn som har tagit med förut. Den glassen var länge sen jag åt. I morse kom det lite snö men den är redan borta tråkigt nog. När jag kom hem så åt vi lite och fixat lite. För jag har haft några av mina vänner här. För dom har firat mig. Vi hade det trevligt och åt gott. Själv klart såg vi på idol också. Efter som det var final idag. Tack så mycket alla ni ville komma och för alla presenter. Haha sen brännde Danne popcornen och han blev sugen på pizza men då var det stängt hehe. Så idag kommer jag sova extra gott. Det vart mycket skratt. Här är lite bilder på mig några bilder är normal och några flummiga. Nu säger jag trevlig helga alla mina läsare. 

           


Av Malin - 4 december 2014 21:13

När man kom till jobbet åt man en god frukost. Alla barnen har fått bakat pepparkakor. Sen har det varit rätt lugnt på jobbet. Efter jag hade slutat möte jag Danne på stan och sen gick vi hem. När jag kom hem så bakade jag till vi ska ha i morgon. I morse jag kom till jobbet då såg jag lite is utanför jobbet. Innan jag gick till duschen såg gosade jag med mitt allt Truls. Jag längtar till helgen nu så enormt mycket. Ett helt under att jag är inte så trött den här tiden. Jag brukar vara så trött när det är jobb dagar. Grattis Veronica på din 24 dag idag. Det så kul att du fyller en dag efter mig och vi är ju lika gamla också.  

   

Av Malin - 3 december 2014 21:55

När jag kom till jobbet var det som vanligt att äta frukost. Det var många av barnen som sa grattis till mig. Dom kom ihåg att ja sa det till dom igår att jag skulle fylla år idag. Jag fick några teckningar av några. Tack så mycket man blir så glad. Vi hade skogs dag som vanligt idag och efter lunch hade vi sång samling. Efter jag hade slutat möte jag mamma på stan. För hon skulle ändå till oss sen. Hon fixade lite saker och lämnade saker. Jag fick ett paket av älsklingen idag av dom andra får jag i helgen. Tack så mycket Älskling. Den första bildenpå migJ

tog jag på mig förut idag.  

   

                                                              Jaha nu är man 24 år då. 

                                         

  :D Happy Birthday to me. :D   


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards