prinsessanmalin

Alla inlägg under juli 2020

Av Malin - 11 juli 2020 21:22

I morse tog jag lite sovmorgon. Efter jag hade vaknat blev de att fixa lite gröt frukost och jag kollade lite olika klipp. Sen har jag bara fixat här hemma och sen slängde jag skräp. Senarefixade jag kvälls maten och sen fick de bli en film. Nu blir de att kolla på tv tills jag ska sova.  

 

Av Malin - 10 juli 2020 22:06

I mosrse tog vi lite sovmorgon. Efter vi hade vaknat fixade vi lite frukost. Efter d tog jag bussen till stan och handlade lite. För de regnade idag. de kom lite åska också. När jag var klar to jag bussen hem igen. När jag kom hem blev de lite små fix här hemma. Senare fixade jag med kvälls maten och sen fick de bli en dusch. Nu blir de att kolla på tv tills jag ska sova.  

     

Av Malin - 9 juli 2020 22:50

Jag tog lite sovmorgon idag. Efter jag hade vaknat blev de fixa lite gröt till frukost. Blev lyx frukost. Hade jordgubbar i gröten idag. Idag var de bättre väder. Jag var ute och slängd skräp på dagen. De var lugn dag idag. Bara små fixat lite. Senare fixade jag med kvälls maten. Sen har jag bara kollat på film. Truls var med också. Blir att kolla tv tills ag ska sova.  

 

Av Malin - 8 juli 2020 21:47

I morse tog jag lite sovmorgon. Jag fixade mig. Efter de blev de att äta frukost och kolla på serie. Sen gick jag ner och tvättade. Jag tvättade säng kläderna. När jag tog bort de såg jag att min duntäcke var trasigt. Därför de var så mycket dun i sängen trodde de var Truls hår först. Efter de hämtade mina föräldrar mig. Vi gjorde först ärenden. Sen blev jag bjuden på lunch även på glass lite senare. Fick även med mig jorgubbar hem av dom. Så de tackar jag så mycket. När kom hem hämtade jag tvätten. Efter de var jag tvungen att dammsuga. För de var så mycket dun på golvet. Efter de bädda jag rent i sängen igen. Fick låna mina föräldrars täcke så länge. Så idag blev de fullt upp. Senare blev de att ta en dusch. Senare blev de att kolla på tv och åt lite jordgubbar. Blir att kolla på tv en stund till innan jag går sover.  

         


Av Malin - 7 juli 2020 22:31

I morse gick jag rätt skapligt. Truls väckte mig hela tiden. Jag fixade och sen fick de bli lite gröt frukost. Jag kollade lite på olika klipp. Senare blev de små plocka här hemma. Efter de gick jag och slängde skräp. Då var de sol ute men senare kom de regn. Efter de blev de att fixa tacos. Sen har de bara varit en lugn kväll fram för tv. De blir att göra tills jag ska sova.  

 

Av Malin - 6 juli 2020 21:29

I morse tog jag lite sovmorgon. Efter jag hade vaknat blev de att fixa frukost. Efter de blev de gå ner och tvätta lite. Blev rätt mycket tvätt idag. Tvättade även lite kläder som jag har till jobbe. Så de passade jag på tvätta idag. De har regnat massor idag med. Efte jag hade tvättat klar blev mest att ta de lugnt. Jag har även kollat på film. Senare fixade jag med kvälls maten. Nu kollar jag på tv tills jag ska sova.  

       

Av Malin - 5 juli 2020 21:46

Den ena bilden på Truls är tagen från igåroch den andra är tagen idag. I morse gick upp rätt skaplig tid. Jag fixade lite varma mackor till frukost igen. Blev att kolla olika klipp medans jag åt de. Senare dammsug jag och trokade golvet, Även lite annat små fix. Fy va de regnat hela dagen. Då passa jag på fixa hör hemma. När de inte lika varmt här innen heller. Efter de blev de att kolla på en serie. Senare blev de att ta en dusch och sen blev de att fixa kvälls maten. Nu kollar jag på tv tills jag ska sova.  

   

Av Malin - 4 juli 2020 22:16

Idag gick jag upp en skaplig tid. För jag skulle åka och göra ett snabbt ärende innan regnet skulle komma. För regnet kom senare som tur var. Så jag klara mig. När jag kom hem blev de att göra varma mackor till frukost idag. Senar fixade jag lite här hemma. Efter de spelade jag in två video. Senare blev de att fixa kvälls maten. Hittade Truls i en klädlåda idag. Sen har jag bara kollat på en serie och en bra film. Nu blir de att kolla på tv tills jag ska sova.  

         


https://www.youtube.com/watch?v=bgPoQ5Gizro&t=31s


 


https://www.youtube.com/watch?v=yW78BpmEwK8&t=103s

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards