prinsessanmalin

Alla inlägg under december 2012

Av Malin - 2 december 2012 21:06

Idag har det varit en lung dag. Har mest tittat på tv. Idag är det första advent. Det är så mysigt när man får tända ljus. Imorgon blir det att ta på sig massor med kläder. För idag var det jätte kallt. Det är säkert så här kallt imorgon också. För en stund sen åt vi glass med maränger och chokladsås på. Jag ska snart sova. Så att det blir morgon fort. För imorgon är det min dag. Jag fyller år jippi. Jag hittade en jätte  mysig jul bild.

 

Av Malin - 2 december 2012 20:37

 

Nu blir det dagens låt. Jag tog bästa artisten Britney Spears för att hon fyller år idag. Det var länge sen jag la in dagens låt. Jag ska försöka göra det lite oftare. Den här låten är grymt bra.

Av Malin - 2 december 2012 18:21

 

Britney Spears fyller 31 år idag grattis till henne.

Min största idol. Hon är den bästa sångerskan.
Den här bilden är så snygg på henne.
Hennes frisyr är så fin på bilden.

Av Malin - 1 december 2012 20:20

Jag vart så nöjd från igår. Det var så kul. Tack alla för en mysig kväll och tack för presenterna som jag fick. vi åt marängsviss,godis.chips och drack,cola,julmust och cider. Vi tittade på X-factor. Det kommer en bild på hur jag såg ut igår och vad vi åt för nåt gottit. Det vart lite stressat igår men det gick bra ändå. För det var mycket som vi gjorde igår. Idag till frukost åt vi varma mackor i ungn. Det var så gott och det var länge sen man gjorde det i ungnen. Sen har jag och älskling tvätt massor. Vi har gjorde rent sängen också. Så det bli mysigt att sova där sen när det är rent och fint. Vi har städat lite på min rum också .Så vi har gjort massa saker idag också. Det har varit fullt upp. Jag har tittat på julkalender och öppnat en lucka på min chokladkalender. För idag är det 1 december. Julkalender värkar vara bra och jag har sett den första av greveholm förut. Nu tittar vi på Så mycket bättre.

       


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards