prinsessanmalin

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Malin - 18 december 2012 20:23

På jobbet var full fart hela dagen. vi har haft julpyssel och så har vi målat på våran snö drake . Vi gjorde den när vi var ute igår. Chefen vart så glad att se mig så jag fick en stor kram av henne. Hon var ledig igår så jag träffade aldrig henne igår. När jag hade slutat kom mamma och Danne hämtade mig. För vi skulle handla lite olika saker. Efter det köpte vi thai mat hem mums. Det var så gott. Det passade så bra att vi åt thai mat när det var min och älsklings dag idag. Nu blir det mys framför tv.

 


Av Malin - 18 december 2012 06:26

 

                                        1 år och 10 månader med min äkta kärlek Daniel.<33

Det är bara 2 månder kvar sen är det 2 år. Jag älskar dig bara mer och mer för varje sekund. Jag är så lycklig som får ha dig i mitt liv. Mitt hjärta är ditt och ditt hjärta är mitt. All min kärlek till dig älsklingen. Miljoner med pussar till dig min sötsak från din Malin.

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards