prinsessanmalin

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Malin - 10 december 2012 20:45

Idag var jag ledig. För dom har tagit bort våran extra buss. Jag blir så arg varför gör dom det nu mitt i terminen.  Jag fick veta det så sent att dom skulle ta bort bussen. Dom tänke att dom som är yngre ska åka taxi men vi andra då som jobbar. Dom andra får ju gå. Det är ju långt till affären. Hoppas att det är många som klagar. Så den kan komma tillbaka igen. Imorgon blir jag också ledig. På ondag så åker jag med mamma. För mamma släpper av mig vid affären så tar jag den andra bussen till jobbet. Så får vi se nästa år hur det blir. För snart blir jag ledigt. Det ska bli skönt. Idag har jag namnsdag också hihi. Nu blir det kaffe latte mys.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards