prinsessanmalin

Alla inlägg den 19 oktober 2020

Av Malin - 19 oktober 2020 22:03

Igår tog vi sovmorgon. Efter vi hade vaknat blev de att fixa lite frukost. När vi hade ätit klart blev de att fixa oss. När vi var klara tof vi en promenad till stan. De var härligt ute. För de var så soligt. Vi gjorde ett snabbt ärende där och sen tog vi bussen hem sen. När vi kom hem blev de att fixa lite kaffe. Efter de har jag kollat på serie. Senare fixade vi med kvälls maten och sen kollade jag på serie hela kvällen. Efter de gick ja la mig.   

  

                                         Igår var de 9 år och 7 månader med min älskade Daniel.<33


Idag tog vi också lite sovmorgon. Efter vi hade vaknat fixade vi med frukosten och sen blev de bara att ta de lugnt här hemma. Har kollat på olika klipp och kollat klar på min serie också. Senare fixade vi med kvälls maten och sen blev de att ta de lugnt fram för tv. Nu blir de att gå sova.  

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards