prinsessanmalin

Alla inlägg den 5 oktober 2020

Av Malin - 5 oktober 2020 22:28

Igår blev de att gå upp tidigt. För att gå ner med tvätten. Efter de blev de att gå sova en stund tills jag skulle hämta upp tvätten igen. Efter de hängde jag upp allt och sen blev de att fixa lite god frukost. Jag kollade även lite på olika klipp. Senare blev de att fixa lite här hemma. De var ändå inge bra väder igår heller. Så de passade bra att fixa lite här hemma igår. Senare blev de att fixa med kvälls maten och sen blev de en lugn kväll fram för tv. Blev även att äta kaffe och en bulle. För de var den dag igår. Jag trodde att de var  en annan dag först. Senare blev de att gå sova när jag blev trött. Behövde inte gå sova så tidigt. Efter som skulle ändå vara ledig.  

       

Idag gick vi upp skapligt och fixade oss. Efter de gick vi och slängde skräp. När vi var klar med de gjorde vi olika ärenden på stan. De var så fint och härligt väder idag. De var så varmt ute. De blev fullt upp idag. När jag kom hem blev de att ta de lugnt och kolla lite olika klipp. Senare blev de att fixa kvälls maten och sen blev de att kolla serie.  Nu blir det att gå sova.  

     

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards