prinsessanmalin

Alla inlägg den 12 augusti 2014

Av Malin - 12 augusti 2014 20:18

Jag åt frukost på jobbet idag. På jobbet har vi inte gjort så mycket. Efter jag hade slutat möte jag Danne,Robert och Peter på stan. För dom hade tagit bilder. Men då var en från bandet med också. Vi drack lite kaffe och sen började regna jätte mycket och åskade. Vi stannade på stan tills det slutade regna. Haha sen hände det en knäpp grej. Vi skulle lämna en film på posten som Peter hyrde igår. Robert trodde den skulle vara i post brevlådan och jag frågade va han postade. Då sa han filmen och jag sa den ska ju var inne på post affären. Då fick vi panik. Dom på affären sa att vi skulle ringa till posten. Men dom svarade inte. Men till slut kom post bilen. Så vi fick filmen tillbaka. Jag visste inte att han hade filmen. Vi skulle handla så då kunde vi lämna den. Sen åt vi ute. För det blev så sent. Sen kom vi försent till tvätten. Men tur var den ledig forfarande. Peter var hemma hos oss en stund. Han hade köpt dricka till oss. Jag hade sommar kläder på mig också. Så det var så kallt. Nu är man helt slut. Nu blir det film med Danne och Robert.  

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards