prinsessanmalin

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Malin - 4 juni 2012 20:38

Idag när jag skulle äta frukost så fick vi nybakat bröd. Brödet var jätte gott. Sen efter vi hade ätit så gick vi ut. Den var rätt så fint då när vi gick ut. Sen efter en stund kom det massa regn. Det regnade nästan hela dan idag. När regnet kom var vit ute. Några av barnen och fröknarna satt under ett tak som vagnarna brukar stå när barnen ska sova. Det var så mysigt att sitta under där och lyssna på regnet. Det fattades bara att älsklingen skulle hålla i min famn. När vi satt under där. Då hade det blivit ännu mysigare. Sen när man kom hem åt man lite melis med älsklingen. Efter det så kom pappa hem. Nu ska han bo hemma igen istället för Eskilstuna. Vi kommer bara ha en här hemma som hjälper pappa med vissa saker. Tills dom har byggt klart med allt. Sen så kanske han klara sig själv. Vi får se vad som händer. Det är så kul och skönt att pappa är hemma igen. För en stund sen så såg jag och älskling The woman in black. Vi satt fast klistrade på varandra den var så läskig. Man hoppa till flera gånger. Hoppas vi kan sova i natt bara haha. Han som spelar Harry Potter han är huvudrollen den filmen. Han är en bra skådespelare och jag älskar alla Harry Potter filmerna. Han heter på riktigt Daniel precis som min  underbara kille heter också tihi. Grattis Hanna j att du vann på big brother. Du vann som jag ville också. Jag kommer sakna den serien men det är skönt också att den är slut. För nu kan man börja lägga sig i tid igen. Efter som man upp tidigt varje dag. Grattis Joline på din födelsedag idag.

   




Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards