prinsessanmalin

Alla inlägg under juni 2012

Av Malin - 17 juni 2012 20:59

Idag gick vi upp rätt så tidigt igen. För vi behövde köpa lite mer saker till sovrumet. Sen åt vi lunch i bilen. vi åt kebab med bröd. Jag och älskling har städa hela övervåningen idag. Medans dom andra målade sovrumet. Sen har jag och älskling tvättat två tvättar idag. Det hände lite olycka idag. Mamma ramlade från stolen på något sätt. Så hon kanske har brutit sin fot . Hon är på akuten nu med moster. Hoppas foten inte är bruten. För då vet inte hur det blir med allt. För pappa kan inte kör den. I morgon ska jag jobba. Så det bli att sova tidigt ikväll.  

 


Av Malin - 16 juni 2012 20:58

Idag så gick vi upp rätt så tidigt. För vi skulle hämta min fina iphone idag. Jippi äntligen nu har jag min fina iphone. Sen så köpte vi målarfärg,spackel och massa annat. Vi var i lite olika affärer. För vi ska fixa mammas och pappas nya sovrum. Sen så köpte vi lite lunchs på mcdonalds som vi åt hemma. Det vart lite fikapaus också. Så vi har jobbat rätt så mycket idag och imorgon blir det mera jobb. Jag har hållt på med min iphone hela kvällen. Asken som min iphone låg i var så lite och gullig. Jag har lite träningsvärk. Som jag fick igår när Jag och Danne cyklade. Nu blir det lite tvmys och äta lite gott. Inna vi ska sova.

 



Av Malin - 15 juni 2012 20:50

Idag så cyklade jag och älskling till affären. Nu mår jag lite bättre. Jag är lite snorig och lite hostig. Så jag ska jobba på måndag hade jag tänkt. Vi köpte varisn glass. Danne bjöd mig på en glass. Vi tog varsin lakritspuck dom dom är så goda. Jag köpte en barn champagne. Jag köpte bara för den är god och söt. Vi hade så fint väder idag. Det sägs att det ska vara regn hela helgen. Innan vi skulle göra mat. Så åkte vi och kolla om jag kunde hämta min mobil. Den låg fortfarande ner packat. Så jag ska hämta den imorgon. Jag vill att det ska vara morgon nu. Nu ser vi en bra film på tv och äter amerikanska chess popcorn och dricker champagne. Igår kväll lyste våra blommer så fint. Dom som vi gjorde igår. Ni får ha en trevlig helg alla min fina läsare

    

Av Malin - 14 juni 2012 21:08

Idag åt jag och älskling vitlöksbröd till frukost. Sen har jag bakat chokladbollar. Pappa hade också bakat nåt gott också. Vi fikade lite med dom som jobbar på våran badrum idag. Vi har fått toalett och handfat i det nya badrumet. som dom har byggt och vi har fått våran tvättmaskin tillbaka också. Så nu kan vi tvätta hemma igen. Det är så skönt att vi kan det. Sen så åkte vi till stan. Vi kollade på badrumsskåp till de nya badrumet och så köpte vi blommer och gräs. Sen har jag köpt en ny mobil. Men dom skulle få hem den imorgon. Så jag ska hämta den imorgon eller på lördag. Jag hoppas vi kan hämta den imorgon. Jag har köpt en iphone 4 S. Som jag har vill ha så länge nu. Så nu är jag en jätte lycklig och glad tjej tihi. Efter vi hade ätit kvälls mat så fixade vi i trädgården. För dom var här och jobbade dom var tvungna att gräva en stor grop . För att fixa lite saker där. Vi har planterat nytt gräs. Dom hittade stora stenar under jorden som vi har lakt över med jord och planterat blommer i och det vart riktigt fint där nu. Sen så åt vi den nya sandwis glassen och nån annan glass. Så det har varit en riktig mysig dag fast jag är förkyld.  

   

   

Av Malin - 13 juni 2012 20:38

Idag har jag och älskling bara tagit det lungt. Jag mår inte så bra fortfarande. Så jag stannar nog hemma från jobbet imorgon också. Jag och familjen och min älskling gjort thaimat tillsammans. Vi åt lite kvälls fika för en stund sen. Vi åt Daim bulle, 88 glass, noger och jordgubbar. Daim bulle och glassarna är nya. Fast mamma köpte fel. Hon skulle köpa sandwich istället för noger. För den har jag redan prövat. Men allt var super gott. Glassen är bra för min onda hals också.

 

Av Malin - 12 juni 2012 19:06

Igår när jag och Danne skulle hämta posten så såg vi två stycken regnbågar brevid varandra. Dom var så vackra. Det kommer en bild på dom nu. Idag fick jag stanna hemma från jobbet. Jag är sjuk. Jag har ont i halsen och har lite feber. Jag vart så yr när jag duschade förut. Jag och Danne fick vara själva idag. För pappa skulle till doktorn idag också.  Så vi titta lite på tv. För det var så tråkigt väder idag. För en stund sen åt vi lite vitlöksbröd. Som mamma hade gjort. Idag fyller min Truls bebis 2 år. Det är min katt. Han ska få lite kattgodis när han kommer in igen. Jag älskar dig min söta Truls. Jag har alltid velat ha vit katt och till slut fick jag det. Jag var så glad när vi skulle titta på han och mina föräldrar var så hemliga då när vi skulle köpa han. Jag visste inte att vi skulle kolla på katter. Så jag vart glad att jag följde med och valde han. För han ä helt underbar. Han kan vara rädd för personer som han aldrig har träffat förut. Men mot oss är han så mysig och go som helst. Jag undrar om det har hänt nåt ute eller när han var liten. För så här rädd var han inte när vi köpte han. Snart ska jag se en film med min fina älskling. Nu kommer det en bild på Truls när han var liten och en rätt så ny bild på han.

   


Av Malin - 11 juni 2012 18:03

Igår fick jag och Danne 2 stycken varsins USB-minnen. Av mina världens bästa föräldrar. Dom hade köpte det igår. När dom hade handlade igår. Jag var så glad. För min USB-minnen är full som jag har. Tack mamma och pappa. För USB-minnen. Igår provade jag älskling amerikanska smörpopcorn. Dom var jätte goda. Dom var mycket godare än vanliga smörppcorn. Vi har nån annan smak av amerikanska popcorn också . Idag hade Danne varit på arbetförmendling. Dom sa det var svårt att få jobb just nu. Men han ska dit kanske på måndag. Hoppas du får jobb snart min älskling. Idag så hämtade Danne mig på min cykel. Vid våra affär som ligger rätt så nära där jag bor. För bussarna går lite knasigt just nu när det är lov och sånt Och mamma kunde inte hämta mig idag. För pappa skulle till doktorn. Min söta älskling Kom hämtade mig fast det bara öste ner regn. Tack hjärtat att du hämtade mig idag. Du är min hjälte. Jag älskar dig så otroligt mycket. Nu ör jag jätte trött och jag tror jag börjar bli sjuk. För jag har lite ont i halsen nu.

      

 

Av Malin - 10 juni 2012 18:10

Idag tog jag och älskling sovmorgon. När han vaknade kände han sig sjuk. Han har ont i halsen och snorig. Det var nog Joline och Pontus som smittade han. Snart blir nog jag sjuk också säkert. Jag har inte varit sjuk på länge och det är jag glad över. Jag gjorde frukost på sängen åt han idag. jag gjorde äggmacka till han och mig och juice till. Så snäll som jag är. Så vi titta lite på tv medan vi åt frukosten. Sen så åkte Joline och Pontus hem. Mamma och pappa åkte och handlade då. Jag och älskling stannade hemma då. Jag tog en dusch när dom hade åkt. Imorgon ska man jobba på dagis jippi. Jag ska jobba till klockan 13.00 Det ska jag gör varje dag till min semester börjar. Så jag hinner vara med familjen,älsklingen och hjälpa pappa och annat. Hoppas jag kan sova ikväll. För vi sov så länge idag. För jag brukar ha svårt att sova om jag sover för länge. När man ska upp tidigt nästa dag.♥ 

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards