prinsessanmalin

Alla inlägg under maj 2013

Av Malin - 24 maj 2013 06:59

                   Idag har jag och min finaste Daniel varit förlovade i 1 år och 8 månader.<33

Du är den bästa pojkvännen man kan ha och du och jag har alltid jämt så kul tillsammans. I din famn känner jag mig trygg och säker. För du är min hjälte. Du finns alltid där för mig när jag behöver dig som mest. Jag älskar dig min sötnos. Puss Puss till dig min Daniel från din älskling Malin.








 
Av Malin - 23 maj 2013 20:41

Idag har vi pysslat guldkransar som vi ska till sommarfesten. Dom barnen som ska börja skolan ska ha dom på sig på sommarfesten. Sen gick till gympan med några stycken. Dom som inte var där i måndags fick gå idag. Så vi har haft full upp idag. Det är tråkigt väder fortfarande. Det känns som åskan kommer att komma snart usch för det. Nu blir det lugn kväll framför tv innan vi ska sova så sött. För det blir nog fullt upp imorgon dagen också. Imorgon är blir det helg jippi vad skönt det ska bli.

 

Av Malin - 22 maj 2013 20:53

Idag har det varit rätt lugnt på jobbet. Vi fick rabarberkräm till mellis idag. Rabarben kommer ifrån dagiset Som barnen har odlat. När jag hade slutat jobba köpte jag solspray. Men det har varit regn snart en hel vecka. Nu vill jag ha sol så jag kan börja använda den. För jag bränner mig alltid och det gör så ont. För en stund sen gjorde ja mina naglar fina. Dom vart så söta. Färgen är så fin och pärlorna är så fina också. Färgen ser ut som mintgrön.

 

Av Malin - 21 maj 2013 20:30

Idag var vi i skogen hela dagen med barnen. Vi åt lunch ockå i skogen. Så det var mysigt. Vi letade efter blommor och djur. Folk har sakt att det har åskat idag men det har inte varit åska på mitt jobbet så det var lite konstigt. Men det var tur för jag tycker ändå inte om den. Jag fick veta idag att min kusin har fått sina tvillingar. Det vart två stycken söta grabbar. Grattis Peter och Nina. Dom var så söta. För en stund sen kom mamma och pappa lite snabbt. Fast dom skulle stanna längre men bilen började krångla. Så dom lämna bara lite saker i stället. Jag hade fått dom här fina rosa vattenflaskorna av bästa granne. Dom är så fina.  Han har ett bra jobb som vi får saker där ifrån . Han är världens snällaste granne. Tack bästa grannen.

 

Av Malin - 20 maj 2013 19:52

Idag var det jätte varmt ute. Vi gick gympan med barnen idag och det var så kul där. Vi åt lunch ute idag. När jag slutade mötte jag älsklingen på stan. Jag köpte en cola flaska som det står mitt namn på. Så nu har jag en egen cola haha. Vi hittade Daniels namn också. Jag vart så glad att det fanns mitt namn. Jag fick en tidning av min älskling idag. För idag har jag namnsdag jag heter Caroline i mitt andranamn fast det Står Karolina. Han fick en present av mig också fast han inte har namnsdag. Så snäll som jag är. Nu blir det filmmys.

 

 

Av Malin - 19 maj 2013 20:08

Idag har vi städat hela våran lägenhet och fixat med tavlorna igen. Sen har vi tvättat också. För vi hade tvättid idag. Vi har tur som har så fint tvättstuga. Till kvällsmat vart det tacomys. Mysigt och gott. Jag måste tipsa om den här goda chokladen som jag åt igår. Den är så god och passar så bra när det är sommar. Idag var tråkigt väder. Imorgon blir det att jobba igen. Hoppas att det varmt och fint väder imorgon.

    


Av Malin - 18 maj 2013 19:25

Till frukost så gjorde jag risgrynsgröt mums det är så gott. Sen efter vi hade ätit frukosten så satte vi upp lite tavlor på vägarna. Det var så snyggt. Sen kom Joline och Pontus lite snabbt och tittade hur vi bodde. Dom dom tycke vi hade det fint. Det var trevligt att ni kom. När dom hade åkt så gick på en promenda ner till stan. Vi hadlade lite. Ikväll blir det att titta på Eurovision song contest 2013 äta lite gott . Heja heja Sverige.

 

Av Malin - 18 maj 2013 11:11

 

                                        2 år och 3 månader med min super finaste Daniel.<33

Jag är så glad att vi äntligen har flytta tillsammans. Vi som har vänta så länge till dagen vi skulle flytta. Du är min underbara skatt och kom ihåg det. Jag älskar dig så att det gör ont i mig. Puss och kram till dig min älskling från din Malin.

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards