prinsessanmalin

Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Malin - 7 maj 2013 20:32

Idag var vi i skogen med barnen. Vi åt matsäck där. Dom plockade skräp och lekt där också. Dom tycker det är så kul att plocka skräp. Vi åt lunch ute igen. För det var så varmt och skönt idag också. Mamma hämtade oss idag igen. För vi skulle till lägenheten. Svärmor kom dit också. För hon ville se hur den såg ut och så. Hon tycke den var fin. Sen fick jag en cool och en bra väska av moster. Den väska vissar när det är bra strålar på solen och dåliga strålar. Den är så fin och den passar bra att ha som strandväska. Hon säljer oriflame produkter och hon brukar få massa gratis produkter. Jag och mamma brukar få massa produkter. Vi brukar köpa också. Tack moster. Jag vart så nöjd med väskan och den är en riktig härlig färg på den också. Moster körde oss till jobbet i morse också. Tack för att du körde oss till jobbet moster.

    

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards