prinsessanmalin

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Malin - 8 maj 2013 19:59

Idag har det varit en rätt lugn dag men det var många barn där. Det var jätte skönt väder idag också. Jag hade årets första sommarkläder på mig igår och jag hade idag också. Det så härligt att man kan ha det nu äntligen säger jag bara. Efter vi hade ätit kvällsmat så tog jag en glass. Den 88 glassen är så himla god. Mamma hade köpte olika sorters glassar idag. Det är så mumsigt med glass. Nu har jag långhelg. Jag har ledigt tills söndag. Det ska bli så skönt att vara ledig i några dagar. Trevlig helg alla mina läsare som har fått helg nu. För en stund sen åt vi pappas ny bakat sockerkaka mums. Nu blir det att titta på en film för mig.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards