prinsessanmalin

Alla inlägg den 20 november 2016

Av Malin - 20 november 2016 20:07

I går var det fullt upp. Först gick vi upp rätt så tidigt. Vi fixde oss och åt lite frukost. Sen kom mamma och hämtade oss. Vi åkte till bomässan. Vi hade gratis biljetter och man fick en stämpel när vi skulle gå in. Man fick även ta olik gratis saker och köpa också. Vi  kolla runt lite där och träffade olika kändisar där. Sen åt vi lite lunch. Efter det åkte vi hem till mina föräldrar. Vi fikade lite där och hämtade lite saker. Sen åkte vi hem. Till kvälls maten blev det varma mackor. För vi var inte så jätte hungriga. Senare kollade vi på så mycket bättre och sen fixade man sig. Efter det gick vi till krogen Zatine. jag drack ett glas vitt vin. Sen träffade vi Martin björk där. Vi träffade även en kompis där. Den inan bjöd oss på en dricka. Tack så mycket det var så snällt. När vi skulle gå hem fick vi en klubba och man kunde även få en mustasch klistermärke. Vi kom hem sent. Så det var bra att gå lägga sig när man kom hem. Var så trött då. Här kommer det bilder från igår. 

                                        

Idag var man så himla trött när man vaknade. Men det var bara att gå upp ändå då. För vi hade tvätt tid klocka 12 och sen vill man sova något i natt också. Älsklingen var så gullig och gjorde kaffe till oss. För det behövdes hehe. Men annars har det varit en lugn söndag och senare kom det en kompis hit som bjöd oss på fika. Det tackar vi så mycket för. Senare blev det att laga lite tacos. Efter det tog man fram kläder tills imorgon och handtvättade också. Man har även gjort rent i katt lådan. Så nu är den ren och fin ett tag till. Efter det blev det att ta en dusch. Sen har det bara en lugn kväll fram tv med lite tända ljus innan man ska gå sova. Men nu blir det att gå sova lite.   

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards