prinsessanmalin

Alla inlägg under november 2016

Av Malin - 13 november 2016 20:20

I morse tog vi lite sovmorgon och tog man på sig lite myskläder. Sen blev äta frukost/lunch. Idag har det varit en lugn dag här hemma. Man städat lite och fixat lite här hemma också. Tog även fram kläder tills imorgon också. Efter kvälls maten bakade vi en god jordgubbspaj. Vi tog det vi hade hemma och vi provade ha grädde på i stället för vaniljsås. Det smakade gott det också. Morfar saft var så god den han hade. Vi vart så sugna på något idag och vi firade farsdag här hemma idag. Vi brukar fira med morfar när han levde. Ska ge pappa något en annan dag. Vi behövde nog vara hemma idag efter allt som har hänt. Brukar ni fira farsdag och hur brukar ni fira den? Jag tog en dusch också. Paj var så god som fick bli våran kvälls mellis i kväll. Snart blir det att gå sova så man orkar gå upp i morgon. Det blir en lång dag imorgon.   

       Grattis världens bästa pappa Kent . Du är allt för mig och jag älskar dig kramar från din dotter Malin.   

Av Malin - 12 november 2016 21:37

I morse gick vi upp tidigt. För vi hade massa saker att göra idag. Vi fixade oss och åt lite frukost. Sen slägde vi skräp. Efter det gick vi ner till där morfar bodde. Vi skulle rensa och kolla på han saker. Vi saker slängde vi och vi saker tog vi själva. Vi gav bort lite saker också. Jag tog tre stycken saker som han har vunnit. Så har gjort en lite fint på ett bord med hans saker och deras klocka som hade. Han har vunnit fler men kan inte spara alla. Så vissa saker på bilden är några saker som jag tog från han. När vi var klara åt vi lite lunch tillsammans och vi fick efterrätt också. Dom gjorde fina figurer med våra morötter också. Vi blev bjudna. Så det tackar vi så mycket för. Sen åkte vi hem. Vi fick morfar kaffebryggare. Vi har haft en förut men den gick sönder. Vi gjorde lite kaffe när vi kom hem. Jag brände mig lite för jag trodde inte den var på först men det gick bra. Vi åt lite kvälls mellis bara senare. För vi var inte så hungriga. Nu är det bara en lugn kvälls fram för tv med ett tänd ljus. Myskläderna är på också. Drickan är från morfars kyl och godiset hade han vunnit. Blir att gå sova snart. Är så trött nu.  

                                       

Av Malin - 11 november 2016 21:53

I morse började jag tidigare. Jobb dagen har varit bra och lugn. När jag var på väg hem fich jag höra en tråkigt nyhet. Min morfar somnade runt 9 på morgonen idag. Det har varit så synd om han. Han hade så mycket olika sjukdomar. Han var pigg ibland och blev sjuk hela tiden. Det känns så konstigt att han är borta också. Men nu får han träffa mormor igen. Vila i frid fina morfar. När man kommer hem åt vi kvälls mat och sen tog jag en dusch. Sen tog ja på mig mys klädera och vi tittar på idol. Vi äter lite gott och vi har ett tänd ljus för att tänka på extra på morfar. Blir att gå sova snart är så trött och sen ska vi upp tidigt imorgon. Tur i alla fall att det är helg nu. Efter allt som har hänt. Nu säger jag trevlig helg på er alla.  

 


Av Malin - 10 november 2016 22:16

I morse fixade jag mig. Vi har haft höstfesten. Vi firade lite halloween fest. Så man fick klä ut sig vad man ville. Fast inget läskigt. Jag fixade mig till en fladdermus. Vingarna passade bra fast det är barn vingar. Så det är bra. Vi hade roliga lekar och åt gott. Det som blev över fick vi fröknar. Efter lunch åkt vi pulka. Senare innan jag åkte hem så åkte jag ner till stan. Där gjorde jag ett ärenden och sen handlade jag lite gott till helgen. Senare blev det laga god kvälls mat och sen har det varit en lugn kväll. Jag har varit så trött hela kvällen har även somnat i soffan. På kvällen försvann nätet och tv i några timmar. Men nu kom den tillbaka som tur var. Såg att det var många som hade fått så. Så jag fick kolla på film medans vi väntade på att det skulle komma tillbaka. För en stund sen åt man lite kvälls mellis och drack kaffe. Så jag blev lite piggare av det. Tur att jag inte behövde blogga på mobilen idag. För det lättare på datorn. Nu bllir det att gå sova. Ska bli skönt att lägga sig tidigt i kväll. Finns ändå inte så mycket att titta på. Skönt en dag kvar och sen blir sköna helgen. Den behöver jag nu är så trött nu för tiden. Tror det är vädret. Det är inte så mycket med sol nu för tiden. Här bilder från idag.  

       


Av Malin - 9 november 2016 22:27

I dag har också snöat massor. Men har haft en bra dag idag på joobbet. Vi var i skogen också. När man kom hem tog man det lugnt en stund och senare blev det att laga lite kvälls mat. Efter tog man fram kläder tills imorgon och sen tog man en dusch. Senare har det bara varit en lugn kväll framför tv med lite gott. Det ser så fint och mysigt ut när det snöar. Synd bara att den måste vara så kall. Nu går jag och lägger mig. Är så himla trött nu och så man orkar med den roliga dag imorgon.  

 

Av Malin - 8 november 2016 21:48

I morse fick man lite sov margon. Började senare idag. Men jag gick upp min vanligt tid. För att hinna fixa mig och göra en video. Jag spelade in Glossybox oktober 2016,Florida saker och testar thai godis. Hoppas ni gillar att se på den. Bilden även också tagen idag med min surfplatta. Sen tog jag bussen till jobbet. Vi hade planeringdag idag. Så vi har fixat massa saker. Idag blev jag så torr i händerna så jag var tvungen att smörja mig när jag kom hem. Det har snöat hela dagen idag och det har kommit mycket också. Efter kvälls maten har det bara varit en lugn kväll framför tv med lite tända ljus. Snart blir det att sova är så trött nu redan.  

   

Av Malin - 7 november 2016 22:10

I morse var man lite trött. Jag det tog tid för mig att somna i natt. Jag drack 3 koppar med kaffe hemma hos svärfar och Ronny igår. Kanske kan vara det. Fick jobba över idag. Så direkt när man kom hem blev det att laga mat och sen har det bara varit en lugn kväll framför tv. För en stund sen åt kvälls mellis med lite tända ljus. Nu har vi även fått lite mer av snön. Nu blir det att gå sova och se om man kan sova lite mer i natt. 

           

Av Malin - 6 november 2016 22:20

I morse passade vi på att sova ut lite och sen åt man lite frukost. Senare slog man in paket och sen fixade man sig. Efter der hämtade mina förädrar oss. För vi skulle fira Ronny som fyller imorgon. Grattis i förskott Ronny. Så vi fika där i flera timmar. Så det var trevligt. När man kom hem fixade man lite mat och sen fixade man lite här hemma. Tog även fram kläder tills imorgon och sen tog man en dusch. Man har även hand tvättat också. Efter det har bara varit mys fram tv med lite gott. Det har inte blivit att vi har åkt till kyrkan denna gång men vi har tänd massa ljus här hemma och tänker på dom vi saknar där uppe. Vi får ta det någon annan dag i stället. Nu blir det att försöka att sova lite. Så man orkar dagen imorgon. Så jag säger god natt alla sov gott.  

         

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards