prinsessanmalin

Alla inlägg under augusti 2013

Av Malin - 15 augusti 2013 20:31

Idag har det varit soligt väder. Igår fick jag två egna skåp på jobbet och det är så skönt att jag har det. Ett skåp där jag kan ha min jacka och det och en man har skor i. Truls var så söt igår. Först hittade Danne han i badkaret. Han sov där. Senare på kvällen när jag skulle väljer kläder till morgon Så la han sig i lådan där jag har kläder i. Jag öppnade den så hoppade han bara upp där. Han hittar alltid massa konstiga ställen att sova på.  Min lilla sötnos han är.

 

Av Malin - 14 augusti 2013 20:30

I natt hade vi en dum mygga som surade hela tiden. Men vi vet inte hur den kom in för vi hade inga fönster öppen. Idag hade jag ett möte med bästa chefen och det gick super bra. Idag fick jag cykla när det öste ner regn och det blixtrade och åskade. Det var läskigt och vart blöt fast jag hade regn kläder på mig. Det regnade så mycket så det vart nästan översvämning . För det var jätte stora bölar och det var svårt att cyklad då. Det blåste också. Så jag tog en dusch när jag kom hem. Svärmor kom och lämnade en sak lite snabbt och sen kom mina föräldrar hit. Dom hade med sig två fina blommor,kattmat,mjölk och hallonpaj. Vi fick också små prinsessbakelser som jag och Danne ska äta någon dag. Hallonpaj åt vi med dom. Tack världens bästa föräldrar.

 

Av Malin - 13 augusti 2013 20:13

Idag när vi var ute med barnen så letade dom efter djur och så har vi gjort sandkakor. När jag hade slutat så träffade jag Danne och några stycken i hans släkt på stan. Dom var här och hälsade på. Så det var kul att träffa alla dom. Idag såg jag att Moster,mamma och jag var i tidningen på nätet. Moster jobbade på chokladhjulet. chokladhjulet är så fin. Det var kul att vi kom med på bild. Här är dom bilderna.

   


Av Malin - 12 augusti 2013 20:21

Idag kom det fler barn än vad det var förra veckan. Då var för lugnt. Jag är van när det så många barn. Idag var det kallt och det blåste lite också. Det var skönt när solen kom fram ibland. Jag tänke ha på mig mina shorts idag tur så tog jag inte på mig dom. Sen kom bästa lukan och Robert hit och hälsade på. Lunkan ville titta hur vi bor han har aldrig varit här. Han tycke att det var fint och dom fikade också här. Så det var trevligt att dom kom hit och hälsade på.♥  

 

Av Malin - 11 augusti 2013 20:15

Idag har jag hunnit gör mycket saker. Först så duschade man sen så byte vi på kattlådan och så har jag tvättat. Sen har jag slängt skräp. Efter det kom svärmor och Ronny hit. För vi skulle åka hälsa på hemma hos mina föräldrar. Det var kul att se Ronny. Det var länge sen man såg han och han fick både kläder och skor av pappa. Ronny blev så glad. Skorna passade han så bra. Svärmor hade med sig lite kläder som hennes jobbakompis sålde. Jag hittade lite fina kläder. Det var billigt också. Det kostade 20 kr styck eller 30 kr styck. Jag köpt för 120 kr. Eller det var mamma som betalade. För jag glömde min plånbok. Tack mamma haha det bra att glömma plånboken ibland. Så jag är nöjd tjej med allt. Jag fick mycke kläder för så lite pengar så det är ju bra. Vi fikade pappas goda sockerkaka också mums. Robert stannade hemma hos oss. Han ville spela vidare. Han ska snart åka hem. Det har åskat och regnat idag. Sen kom solen fram. Imorgon blir det att jobba igen.

 

Av Malin - 10 augusti 2013 20:17

Idag hämtade mamma mig. För vi skulle gå på en liten marknad. Folk sålde saker som dom har gjord själva. Mamma jag tog en lott och spelade på chokladhjulet. Men vi vann inget. Sen kom en tjej från tidningen som ville ta kort på mig och mamma när vi spelade på chokladhjulet. Så vi kommer nog vara med i tidningen på måndag. Jag köpte en smultronsylt där och det gjorde mamma också. För det lät så gott. Vi åkte hem en stund till mina föräldrar. Grannarna var där också. Så vi fikade med dom. Vi fikade kanelbullar som mamma också köpt där. Tröjorna på bilden fick vi av grannarna. Tack så mycket. Innan jag åkte hem så handlade jag lite. Tack mamma för vi åkte dit. Killarna stannade hemma och spelade medans jag åkte dit.

 


Av Malin - 9 augusti 2013 20:31

Både igår och idag kom det inte barn förs klockan var 9. Igår rensade,byte platser på barn böcker och lagade dom som var traskigt. Jag gjorde medans jag vänta att barn skulle komma och idag läste jag en förskolatidning. Jag fick jobba hårt idag. För vi skulle flytta våran kompost. Så jag fick gräva ut jorde bära den till där den skulle vara. Det var tungt och jobbigt. Tur behövde jag inte ta allt. Vi lagade egen lunch på jobbet idag. Det var bara tre små barn idag. Så när dom sov så provade jag pennor och väsade jag dom och fixt med lite andra saker. När jag kom hem så var Robert L här. Han spelade med Danne och åt mat med oss. Dom var och handlade när jag kom hem. Då hade älskligen köpt chips till mig. Tack hjärtat. Vi får se om jag ska smaka lite eller om jag ska vänta tills imorgon. Han åkte hem nyss men han kommer hit imorgon igen. Nu får ni ha en trevlig helga alla mina läsare. Truls ville ligga under min nattbord i onsdags kväll. Det såg så sött ut. ♥

 

Av Malin - 8 augusti 2013 20:21

Idag hade vi lite popcornmys. För en av barnen tog med sig det till det oss. Så vi åt popcorn och läste en bok. Så vi hade jätte mysigt. Sen två av barnen lekte bröllop och det var så gulligt. En av fröknarna gjorde fina ringa till dom så sött. Mamma var här förut lite snabbt. Hon lämnade lite saker och hjälpte oss med en sak. Jag fick en fotlänk och en piecemärket som man ska som halsband. Jag fick det Av väldens bästa Gabbis som hon har gjort själv. Hon gav det till mamma i måndags. Mamma glömde att ge mig den då. Så jag fick dom idag istället. Tack bästa Gabbis.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards