prinsessanmalin

Alla inlägg under augusti 2017

Av Malin - 22 augusti 2017 22:11

I morse var man väldigt trött. Innan man cyklade till jobbet blev det att slänga lite skräp. Men gick över senare på dagen. Jobb dagen har varit bra och rätt lugn. Sol och härligt var det ute också. Jag slutade tidigt idag med. När man kom hem tog man det lugnt och senare fick det bli lite kvälls mat. Efter det har det varit en lugn kväll fram för tv med lite mellis. Nu blir det att gå sov är så trött så. Här bjuder jag på lite roliga bilder igen.  

               

Av Malin - 21 augusti 2017 21:56

I morse var man så trött. Hade svårt att sova i natt som trodde att det skulle var svårt. Jobb dagen har varit bra och rätt lugn. Jag slutade tidigt idag. Så jag passade gjorde göra mitt ärenden på stan och sen åkte jag hem. Man tog det lugnt en stund och sen fixade vi lite kvälls mat. Efter det har det bara varit en lugn kvälls fram för tv med lite kvälls mellin innan man ska gå sova. är så trött nu. Jag fixa en egen dricka haha. gott var det.  

       

Av Malin - 20 augusti 2017 21:09

I morse tog vi sovmorgon. Efter vi hade vaknat åt man lite frukost och sen tog man på sig lite myskläder. Jag passade på att städa och fixa lite till här hemma. Så det har jag gjort hela dagen. Man börja se Resultat snart. Så det känns skönt att börjar hända något här hemma. Man har inte haft ork förut men har jag fått det. Har även gjort rent i kattlådan så nu är den ren igen. Efter allt så var tvungen att fixa lite kvälls mat också. Glömde nästan att fixade det hehe. Efter det tog man fram kläder tills imorgon och sen tog man en dusch. Truls ska alltid dricka vattnet som bli över efter duschen. Man tog på sig nattkläder och nu blev det mys fram för tv med lite kvälls mellis. Snart får det bli att gå sova snart igen. Hoppas man kan det sov för länge igen man lär sig aldrig heheh. Nu är helgen redan slut igen snart. Det går så fort så.  

 

Av Malin - 19 augusti 2017 21:37

I morse gick vi upp skaplig tid. Åt lite frukost och sen fixade vi oss. Vi gick ner till stan för där var det mäladagen. Så det var olika företag där. Vi gratis kaffe där och popcorn. När vi gick dit regnade jätte mycket tur hade vi paraply med oss. Sen kom solen fram. Vi köpte slagsta för jag hade lite kvar från presentkortet men behövde bara lägga till lite. För dom stäng snart så det fick nog bli den sista för i år. Man åt lite annat gott också. När man kom hem blev det bara ta det lugnt. Söta Truls på bild.  Blev så trött nu redan. För se hur länge man orkar vara uppe.  

             

Av Malin - 18 augusti 2017 21:26

I morse var man lite små trött. Jobb dagen har varit rätt lugn. Men vi hade väldigt regn väder på morgonen. Åt lunch på rasten idag. Jag hade en sen dag idag. Men tur när man cyklade var det bra väder som tur är. När man kom hem tog man det lugnt en stund och sen tog man en dusch. Man byte om efter det och sen blr mys framför fånga medfortet. Så klart hade vi lite gott till det också. Nu får ni ha en trevlig helg alla.    

                                                            6 år 6 månader med min Daniel.<33


Jag vill aldrig någonsin utan dig för du gör miig så lycklig. Jag älskar dig så mycket så fruktansvärt mycket. Pussar till dig älskling från din Malin.  


Av Malin - 17 augusti 2017 20:55

I morse var inte så himla trött. Jobb dagen har varit bra och jag hade en kortdag idag. När man kom hem vilade man lite. Sen fick det bli att äta lite kvälls mat. Senare har det bara varit en lugn kväll framför tv md lite kvälls mellis. Idag var vi med i Strängnäs extra tidningen. Dom kom hem till oss också. Blir nog att sova tidigt idag är så trött och det kan bra att göra det ibland.  https://www.ekuriren.se/sormland/daniels-tidskravande-hobby-jaga-kandisar/ Här är länken om oss.

 

Av Malin - 16 augusti 2017 21:35

I morse var man lite små trött. Idag gick vi till skogen och vi drack kaffe där. Vi hade lite regn väder också. Tur hade det slutat när jag skulle gå hem och jag slutade rätt tidigt idag med. När man kom hem tog man det lugnt en stund och sen fixade vi med kvälls maten. Efter det fick det bli att ta dusch. Sen har man bara tagit lugnt fram för serie med lite god glass till. Truls gillar den nya mattan också hehe.  

   

Av Malin - 15 augusti 2017 22:00

I morse var det så soligt ute. Jobb dagen har varit en bra dag idag och hade en tidig dag igen. Senare kom mamma och lämnade Truls igen. Sen åkte vi att stor handla och åt lite. Sen kom vi hem rätt sen. Men det vara bara att packa  upp allt. Efter det byte man om och kollade på den sista allsången. Vi har inte ätit glass så mykcet denna sommaren så det fick bli att handla lite glass och dricka. Snart blir det att sova är så trött nu.  

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards