prinsessanmalin

Alla inlägg den 19 november 2014

Av Malin - 19 november 2014 20:35

När jag kom till jobbet så åt jag frukost där och gick vi till skogen. Vi var på ett nytt ställe. Vi åt våran goda matsäck där också. Sen efter jobbet så möte jag Danne. För jag skulle stan och hämta mina newbody saker som jag köpta av min kompis. Hans klass säljer dom. Deras underkläder så sköna och bra. Här är allt jag köpte hehe Truls fick vara med på bilden också. Han var så klart nyfiken på kläderna. Innan vi hämtade sakerna så tittade vi i några affärer. För en stund sen drack man lite glögg och åt någa pepparkakor. Jag brukar inte gilla glögg men den här var rätt så god. Den var extra god när man är kall. Innan jag gjorde det så tog jag en varm och skön dusch. Men jag blir alltid kall när jag går upp för duschen och det är inte så skönt. Kan vara för jag duschar jätte varmt och länge. 

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards