prinsessanmalin

Alla inlägg den 18 oktober 2017

Av Malin - 18 oktober 2017 21:23

I morse fixade man sig lite. Men jag var tvungen att ta bilden på mig innan jag sminkade mig och sen sminkade jag mig. Sen spelade jag in en Tag- 30 frågor om bara smink och bilderna också tagna idag. Ettsmink glömde jag vissa så jag vissar den här ett rouge palett. Jag ladda upp den för några timmar sen. blev det att åka till jobbet. Det var så kallt i morse. Det vart en härlig stund i skogen. Med lite kaffe och en frukt. Det blev te och lite lunch på rasten idag. Jag slutade tidigt idag. Vi var hemma en stund sen kom mamma och hämtade oss. För vi skulle stor handla idag. Vi åt lite mat också. Sen kom mamma lite mer kattgräs till min sötnos. Jag köpte även en kattkalender. Så det var kul att man hittade det. Tack så mycket att du körde oss mamma. När man kom hem packade man upp allt och sen blev det att ta en dusch. Nu kollar man på tv och för en stund sen åt man lite kvälls mellis. Snart får det bli att gå sova det behöver jag.    

                                            6 år och 8 månader med min fina daniel.<33


Du gör mig till den lyckligaste människan i världen. Du ger mig minnen som jag aldrig vill glömma. Jag älskar dig så enormt mycket och du är mitt allt. Pussar till dig älskling från din Malin.  


                         

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards