prinsessanmalin

Alla inlägg under oktober 2017

Av Malin - 5 oktober 2017 22:07

I morse var man så trött så och det var så kallt ute i morse. Men haft en bra dag och dagen gick rätt fort. Solen var här hela dagen och den var så härlig så. Var där lite länge idag och sen efter man hade slutat handlade man lite. När man kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det tog man på sig lite myskläderna. Man drack lite kaffe och kollade på tv. Nu får det bli att gå sova. För nu  är man så trött så.  

 

Av Malin - 4 oktober 2017 22:26

Igår blev det ingen blogg. För jag tog det bara det lugnt då. Men nu mår man i alla fall bättre. Så det känns skönt trodde nästan jag behövde åka till doktorn efter som jag hade så ont och hög feber. Skönt med rutiner igen. För i morgon ska jag börja jobba igen. Jag satt på golvet idag och fixade lite med sminket. Sen kom mamma och hjälptde oss med några saker. Sen överaskade hon med lite bullar till oss. Efter som det bulldagen. Dom var rosa också. Tack så mycket dom var god. Vi åt dom direkt efter som dom var varma då. Mamma köpte även lite medocin till mig. Hon skulle ändå dit först och det var nästa slut här hemma. Senare fixade vi med kvälls maten och sen tog man fram kläder tills imorgon. Efter det tog man en dusch och tog på sig nattkläderna. Sen blev det lite kvälls mellis. Nu får det bli att försöka sova lite om jag kan. Sov lite länge idag och sen har man hosta också.  

             

Av Malin - 2 oktober 2017 23:03

Samma som igår man försökte sova ut men har hosta masser och det gör lite ont att göra det. Men jag låter lite bättre men det gör ont att svälja fortfarande. Febern har också blivi lite bättre. Det bara fortsätta att ta det lugn och dricka mycket med vatten. Jag brukar inte vara duktig att dricka vatten men nu har jag börjat med och det har hjälp mycket. Har fortfarande lite ont i kroppen men det har också blivit bättre med det. För kollade man på barn cancer galan 2017. Man gråter alltid lite när man ser på det. Nu blir det att försöka sova lite.  

 

Av Malin - 1 oktober 2017 21:22

I morse sov man länge. För man vaknade upp flera gånger på natten och hade så ont i halsen. Det får bli dricka massa te med honug i. I går kväll hade jag hög feber. Så här sjuk har man inte varit på länge. Så man hara bara tagit det lugnt idag. Man bara kolla på tv. Man har somna lite i soffan också. Har inte ätit så mycket för det gör ont att äta. Är så hes så det gör lite ont att prata. Så måste vara lite tyst och det svårt ibland. Har redan sjuk anmält mig. Hoppas man blir frisk snart. Har tagit alvedon lite då och då.  Man mår lite bättre av det. Hoppas man kan sova bättre i natt. Ska snart försöka sova lite. Det redan första oktober också. Det går så fort. 


 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards