prinsessanmalin

Alla inlägg den 9 mars 2016

Av Malin - 9 mars 2016 22:16

I natt och i går natt måste jag nog sovit lite konstigt. För jag hade ont i svanken båda gångerna jag vaknade. Men det gick över snabbt i alla fall. På jobbet har vi varit i skogen och gjort massa annat kul. Så dagen har gått fort igen. Senare när man hade varit hemma ett tag blev det att göra lite mat. För en stund sen åt man lite kvälls mellis. Bilden är från förra sommar när vi skulle till power meet. Det var riktigt vamrt den dagen. I går la jag mig ganska tidigt. Det blir nog att göra det idag också. Ska bara ta fram lite nya kläder att ha på mig i morgon.  

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards