prinsessanmalin

Alla inlägg den 8 augusti 2019

Av Malin - 8 augusti 2019 22:23

Truls bilden är från igår när vi skulle sova. Han är alltid så när gången också. Det är tydligen kattens dag idag också. Fick jag veta idag. Man fick lite smått sovmorgon idag med. Efter man hade fixat sig och ätit frukost skulle man åka. Men när jag gick ner så regnade det. Så jag fick gå in och hämta mina regnkläder. Men det var så kvavt. Så man blev så varm. Det slutade regna när jag var nästan där. Men det har kommit små droppar hela dagen känns det som. Det var en lugn dag idag. Så konstigt väder. När man cyklade kom det regn och åskade. Tur regnade inte så mycket just då. Men senare kom det massor med regn. Tur att man var hemma då. Det blixtrade lite också. Senare fixade man kvälls mat och sen har man bara kollat på tv. Man blev så trött förut och jag hade ont magen förut. Tur gick det över. Vilade lute föru. Nu blir det att gå sova om en stund.  

     

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards