prinsessanmalin

Alla inlägg den 12 september 2021

Av Malin - 12 september 2021 21:55

Igår tog vi lite sovmorgon. Efter jag hade vaknat blev det att fixa lite frukost. Det fick bli ägg macka till frukost. Jag kollade även på klipp en stund. När jag klar med det fixade jag mig lite snabbt. Efter det kom mamma och hämtade mig. Vi handlade och gjorde lite ärenden. När jag kom hem fixade jag med lite olika saker. Senare blev det att fixa lite kvälls mat och vi drack bubblet till maten igår. Biffarna fick vi av mina föräldrar som hade blivit över. Maten blev så god. Tycke vi båda. Efter det blev det att kolla serie och film. När jag var klar med det gick jag la mig.   

                     

Idag tog vi också lite sovmorgon. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite snabbt och sen gick jag ner med tvätten. Det var en stor spindel inne i tvättstugan idag. Innan jag gick ner med tvätten tog jag även fram kläder tills i morgon. Tur så blev det ledig tidigare. Efter det kom mina föräldrar och hämta mig. Jag åt min frukost i bilen. Blev en macka och is kaffe att ta med. För det var barvadagen. Så det var loppis, lotteri och annat. Det regnade lite när vi var på väg dit och sen kom solen. Sen vi var klara och skulle bara fika så kom det massor med regn. Tur så fikade vi inne. När jag kom hem hämtade jag tvätten. Efter det fick det bli att ta det lugnt tills jag skulle fixa med kvälls maten. Efter det fick det bli att ta en duscha. Nu kollar jag på tv tills jag ska sova.  

         

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards