prinsessanmalin

Alla inlägg den 18 februari 2022

Av Malin - 18 februari 2022 20:35

Igår gick jag upp tidigt och fixade mig. Började tidigare igår. Sen blev det att gå till bussen. Det var ganska lugn dag igår. Men jag mådde dåligt till från. Min mage bubblade till från och hade ont i kroppen. Mådde lite illa ibland. Jag frös också. Det var kallt ute igår också. Innan jag åkte hem så köpte jag ett snabbt test. Min jobba kompis körde mig där jag skulle gå av. Men det var negativt. Jag åt inte så mycket till kvälls mat och inte på dagen heller. Drack alla fall blåbärssoppa. Jag la mig tidigt igår. För jag var så trött och kall.  

       

Idag blev jag hemma. Efter som jag inte mådde bra i magen. Idag var lite bättre. Jag var bara svullen magen och ont magen. Hade även lite huvudvärk. Tror jag fick någon slags magvirus. Tur att det inte var magsjuka i alla fall. Idag fick jag i mig lite frukost. Jag har även kollat serie och jag kollade på den nya Beck. Efter det tog jag ett bad. Senare köpte min sambo hem blir mat till oss. Efter som vi firar 11 år idag. Nu kollar vi på talang och sen blir det att gå sova tror jag.   

         

                                            Idag är det 11 hela underbara år med min Daniel.<33

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards