prinsessanmalin

Alla inlägg den 13 februari 2022

Av Malin - 13 februari 2022 21:11

Igår blev det fullt upp. Vi gick upp en skaplig tid. Det blev att fixa oss lite och sen har jag fixat med olika saker här hemma. Senare blev vi hämtade av mina föräldrar. Vi åkte och fikade. Moster fikade med oss också. Vi firade min sambo som fyllde år igår. Efter det gjorde vi lite ärenden och sen åkte vi hem. Blev att fixa lite med olika saker när vi kom hem. Sen köpte vi hem lite pizza. Senare blev det att äta glass och snacks. Vi kollade först på film och sen kollade vi på mello också. Jag sov med flätor i natt. Ja la mig inte så sent igår.  

       


Idag blev det gå upp tidigt för att gå ner med tvätten. När jag var klar med det la jag mig en stund. Senare blev det att hämta det och sen blev det att hänga upp lite tvätt. Till frukost blev det att äta pizza som blev över från igår. Jag kollade även på lite klipp. Sen fick bli lite kaffe efteråt. Blev en lugn dag här hemma idag. Senare blev det att fixa lite kvälls mat. När jag var klar med det tog jag fram kläder tills i morgon och sen tog jag en dusch. Nu kollar jag på tv tills jag ska sova.  

           

 



Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards