prinsessanmalin

Alla inlägg den 10 februari 2022

Av Malin - 10 februari 2022 20:56

I morse fick jag också sova lite längre. Men jag har ändå gått upp lite tidigare än vad jag behöver. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite och sen blev det att fixa lite frukost. Jag kollade även på olika klipp. Senare blev det ta bussen till jobbet. Det synd att det blåser mycket. Det blir ju så kallt när det blåser. det varit fullt upp idag. På rasten fanns det mycket gott som blev över från igår på mötet och jag hade med mig en god bars också. Gjorde ett ärende innan jag åkte hem. Efter det tog jag en promenad hem. När jag kom hem blev fixa lite kvälls mat och kollade klipp. Det blir att kolla på olika klipp en stund till innan jag sova. Blir att gå sova snart.  

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards