prinsessanmalin

Alla inlägg den 14 februari 2022

Av Malin - 14 februari 2022 21:47

I morse gick jag upp tidigt. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite och sen kollade jag på  lite klipp en stund. Sen blev det att gå till bussen. Då kom det massor med regn. Senare kom det snö också. Men det redan borta. Det har varit fullt upp idag. Blev att göra olika ärenden idag innan jag åkte hem. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Sen har jag bara kollat på olika klipp. Nu blir det att gå sova. För nu är jag så trött.  

   

                                   Glad alla hjärtans dag idag önskar Truls med familj.<33

 

Glad alla hjärtans dag alla mina vänner hoppas att ni alla får en riktig mysig alla hjärtans dag nu.<33

           

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards