prinsessanmalin

Alla inlägg under februari 2022

Av Malin - 7 februari 2022 20:01

I morse blev det att gå upp tidigt. Jag fixade mig och kollade på olika klipp. Senare efter det blev det att gå till bussen. Det var lite kallt på morgonen. Senare kom solen fram. Efter jag hade slutat så möte jag min sambo och hans bror på stan. Så jag åkte med dom hem istället för bussen på stan. När vi kom hem blev det att fixa med kvälls maten. Truls tyckte det luktade gott i kartongpåsen idag. Efter det blev det att kolla på olika klipp. Blir nog att se någon serie en stund innan jag går och sover. Men jag börjar bli trött nu.  

     

Av Malin - 6 februari 2022 21:06

Igår morse gick jag upp rätt tidigt. Jag fixade mig lite och sen blev det att göra lite frukost. Jag kollade även på klipp en stund. Sen blev det att ta bussen till stan. Jag gjorde lite ärende och handlade lite. När jag var klar blev det att ta en promenad hem. Tur det var så soligt och fint väder ute igår. När jag kom hem kom mina föräldrar. Vi åkte kollade olika affärer och gjorde lite ärenden. Innan vi gjorde kollade vi på en sjöng och sen blev det lite fika. När jag kom hem blev det små fixa med olika saker. När jag var klar med det blev det att fixa lite kvälls mat. Senare blev det att kolla på mello. Nästan efter det gick jag la mig. 

                       

       


Idag gick jag upp en skaplig tid och fixade lite frukost. Jag kollade på klipp en stund. Efter det fixade jag mig lite och sen blev det att spela in lite video. När jag var klar med det blev det att gå ner med skräp och tvätten. Jag har även fixat lite med olika saker hemma. Jag tog också fram kläder tills i morgon. Efter min sambos jobb idag fick jag en tidig alla hjärtans dag present. Han sa att han vet att jag tycker om den godiset. Senare blev det att fixa lite kvälls mat och sen tog jag en dusch. Efter det kollade jag på lite klipp. Nu kollar jag på tv och snart får bli att gå sova hade jag tänkt.  

           

 

 

Av Malin - 4 februari 2022 20:41

I morse gick jag också upp tidigt. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite och sen blev det att äta lite frukost. Jag kollade även på olika klipp en stund. Sen blev det att ta bussen till jobbet. Det var lite små kallt ute och blött ute. Det varit ganska lugn dag idag och en lång dag idag. När jag skulle åka hem regnade det. När jag kom hem fixade vi lite kvälls mat och sen blev det att ta en dusch. Nu kollar jag på Talang och sen blir nog att sova. Så nu säger jag god natt och trevlig helg till er alla.  

 

Av Malin - 3 februari 2022 21:02

I morse blev det också att gå upp tidig. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite och sen blev det att äta lite frukost. Jag kollade även på lite klipp. Idag har också varit fullt upp. Det var så kallt idag med. Det var en sen dag idag också. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det tog jag fram kläder tills i morgon. Sen har jag bara kollat på olika klipp. Nu blir det att sova tidigt igen. För jag är så trött redan nu.  

 

Av Malin - 2 februari 2022 20:48

I morse gick jag upp tidigt. För att fixa mig lite och sen blev det att fixa lite frukost. Jag kollade även på ett klipp en stund. Sen gick jag ner och slängde skräp. Efter det blev det att gå till bussen. Det var så kallt ute idag. Det var snöfrost ute idag. Det var också halt ute. Det varit fullt upp idag. Det blev en sen dag idag. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat och sen tog jag fram kläder tills imorgon. Truls hjälpte mig att titta på lite post också hehe. När jag var klar med det blev det att ta en dusch. Nu kollar jag på lite olika klipp och snart blir det att sova. För jag börjar bli så trött nu.  

     



Av Malin - 1 februari 2022 20:30

I morse fick jag sova lite längre. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite och sen blev det att fixa lite frukost. Jag kollade även på ett klipp en stund. Senare blev det att gå till bussen. Det var så kallt idag. Men det kom lite sol idag. Det är ju så härligt när den väl kommer fram. Vi fick lite fika idag på rasten. Så snällt så. Det varit ganska lugnt idag. När jag kom hem blev det att köpa lite mat. Blev bjuden på det idag. Efter det har jag bara kollat på klipp. Nu är det redan 1 februari. Blir att sova snart. Jag börjar bli så trött nu.  

               

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards