prinsessanmalin

Alla inlägg den 20 december 2017

Av Malin - 20 december 2017 21:46

I måndags morse var man lite trött det var en rätt bra dag. Men när man kom hem fick man veta att tv och vårt nät. Så det blev att gå sova tidigit den kvällen. Fanns inte så mycket att göra. Tråkit när det blir så. Kommer inte riktig ihåg vad vi gjorde något mer i måndags. Det blev film mys med älsklingen också.  

  

                                               6 år och 10 månader md min fina Daniel.<33


Är så ycklig att få vara med han. Idag fick vi problem med tv och nätet. Så då fick det bl fim my istället. Haft det problemet i tre dagar.  


Tisdags vi fick veta att det inte skulle funka fortfarande. Att det skulle komma tillbaka på fredag. För var det lite jobb dag. Man hade en tidig dag då. Så när man kom hem blev det pepparkakor och kaffe. Fick ett jul kort också. Sen hämtade Dannes bror oss och vi åkt träffade på Per Morberg. han signerade våran glögg. Sen när man kom hem fixade man sin. För igår hade vi våran kör konsert efter som det var sista gång. Det var kul. Jag fick Star wars boken av pappa och spegl av min moster. Mina föräldrar var där och sen bjöd dom mig på lite mat. Tack så mycket. Sen gick man nästa la sig direkt.  

                    

Idag har det varit en rätt bra dag. Jag fick sluta tidigare. Det var så lugnt på jobbet. Sen åkte man på stan och träffade på kompisar. Vi tog en lite snabb fika oxh gick runt lite affärer. Innan det fick man gratis glögg och lite andra saker på stan. Jag fick en julklapp av en kompis också. Tack så mycket för idag. Köpte lite gott som jag nog ska till julen. Fick ett fint julkort idag. Tur så funkade tv och nätet redan idag. Därför har det inte blivit någon blogg. Tänkte först på mobilen men det blev inte så. Nu får det bli att gå sova. Snart blir det lite ledigheter. Man få stå ut lite till hehe.  

                     

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards