prinsessanmalin

Alla inlägg under maj 2019

Av Malin - 22 maj 2019 20:28

Man la sig skapligt i natt. Så man var inte så farligt trött när man vaknade. Det var väldigt varmt ute idag. Man har varit ute nästan hela dagen. På rasten fick man fika. Sen hittade fågel ägg på våran gård på jobbet. När man skulle hem såg man att jag hade bränt mig vid ryggen. Man kom hem rätt så sent. Så man fixade man på en gång och sen blev det att ta en dusch. Efter det smörjde jag ryggen så jag inte ska ha så ont. Det känns lite ändå. Måste ta med mig solkräm till jobbet. Nu har man bara tagit lugnt och kollat på film. Blir att sova snart.  Hoppas jag kan sova nu bara. 

     

Av Malin - 21 maj 2019 21:02

I morse var man verkligen trött konstigt nog. För gick la mig tidigare vad än jag brukar göra också. Men det gick över senare där man tog kaffe till frukosten på jobbet. En rätt lugn dag idag men ändå en lång dag. Men fint väder var det också. När man kom hem åt man lite kvälls mat som ble från igår. Sen tog vi en promenad för älsklingen skulle hämta paket och sen köpte en glass där. Så vi åt den medans vi gick hem. Sen tog man fram kläder tills i morgon. Sen har man kollat på film. Truls såg så rolig ut bakom gardinen hehe. Blir att gå sova snart. Ska försöka bli bättre att gå lägga mig i tid.  

     

Av Malin - 20 maj 2019 20:37

Hela helgen har det varit fullt upp.  I ferdags när man vaknade blev ta en dusch och sen fixade man sig. Sen åkte man i väg. Det var en rätt lugn dag men ändå en lång dag. När vi kom hem blev det fixa sig lite snabbt och sen tog vi bussen till Eskilstun med en vän. Vi kollade i affär lite snabbt och sen blev det doken. Efter det gick vi till en kyrka där fira dom pride. Där var till med Marika Carlsson. Gjorde olika skämt. Man fick ta buffe godis också. Sen handlade vi dricka och sen tog vi bussen hem. Man var uppe stund innan man skulle sova. Man var rätt trött när man kom. 

                       

I lördags gick vi upp skaplig tid. Vi fixade oss och sen gick vi till stan. Vi träffa vänner där. Vi var på kultur dagen och mässan också två gånger. För andra gången åkte vi en gratis buss dit. Inte ny buss. Så man fick ta massa fint från mässan. Kändes som vi var lite över allt i lördags. När vi kom hem var vi hemma en stund och sen fixade man sig till konsert i garaget. Det var två olika band som kom. Orangeclub och blackribbon. Vi kom hem sent. Man hann bara se vem som vann från Eurovision 2019. Den slutat så sent så man la sig nästan efter det.   

                                             

                         I lördags var det 8 år och 3 månader med min älskade Daniel.<33


Igår vaknade vi också skaplig tid. Vi åt frukost och sen fixade vi oss.Vi gick till kultur dagen igen. Det var 2 dagar i år. Vi kollade på en trollkar med några vänner. Sen var det en som gickade ut brevduvor. Sen har vi gjort lite olika saker. När vi kom hem fixade man kvälls mat och tog fram kläder till måndagen. Sen blev det ta dusch och sen blev det att kolla repis på Eurovision 2019  och Truls kollade med mig hehe. Sen gick vi la oss rätt tidigt.  

 

Idag var man bara lite små trött när man vaknade. Men det gick över. Över allt har kommit saker som ser ut som snö. Nu fick veta vad det var också. Sen var rätt kvavt ute också. God lunch idag.Det var en lång dag idag. Man har haft åt i handen idag.  När man kom hem fixade vi med maten och sen har man bara kollat på tv. Idag har man namnsdag också. Blir att sova tidigt i kväll. Det behlövs verligen.  

   

Idag har Karolina namnsdag och det betyder att jag också har det.  Fast jag stavas Caroline. Hura hurra för mig. Märkte i mobilen i morse att jag hade det också.<33

Av Malin - 16 maj 2019 20:57

Man var inte så farligt trött i morse. Så det kändes ju bra. Är så glad att det är så fint väder också.  Truls satt så fint i soffan i morse hehe. Man cyklade i väg när man hade fixat sig klart. Idag fick vi tomte gröt först och senare firade vi förskolans dag. Vi gjorde olika lekar ute och sen blev det att fika med barnen. Vi fikade ute i solen. På rasten blev det god lunch och fika som blev över från festen. Den långa dagen gick fort idag. När man hem blev det tacos igen som blev över från igår. Sen har man bara tagit det lugn fram för film och tv med lite kaffe. Nu blir det att gå sova är så trött nu.  

       

Av Malin - 15 maj 2019 20:22

I morse fick man lite sovmorgon. Men gick upp en skaplig tid ändå.  För väntade på om HSB skulle ha kommit men dom kommer någon annan dag. Senare fixade man lite pannkakas frukost. Sen blev det att gå ner och tvätta lite. Det var så roligt Truls väntade vid dörren när jag skulle komma in igen. Medans man väntade på att den skulle bli klar så cyklade man till stan. Man gick till apoteket och sen handlade man. Det var så fint väder idag med. När man kom hem blev det att hänga tvätten och sen gick man ner och tvättade lite handukar. Medans man väntade på att den skulle blev klart blev det att äta lite lunch och fika lite. Dom var så goda kakorna. Dom smakar verkligen dom smakarrna också. Efter det hämtade man sista tvätten. Sen gick vi till stan igen. För älsklingen ville också handla. Det var så fint väder. Så jag följde med igen. När man kom hem fixade vi lite tacos. Efter det blev det att ta en dusch. Sen blev det kvälls fika fram för tv. Truls är så söt när han so vid soffan. Blir att sova snart är lite små trött. Har haft lite smått huvudvärk idag. På ledig dag också.   

                         

Av Malin - 14 maj 2019 21:19

Igår när man vaknade var man väligt trött. Men det gick över senare. För det var så soligt och härligt väder igår. Så man var ute mycket. Det var en sen dag. När man kom hem fixade man med kvälls maten och sen blev det bara en lugn kväll fram för tv. Senare blev det att gå sova.  

  

Idag var man lika trött men det var bara att gå upp idag. Tur att det var solig idag. God lunch var det idag. Det har varit en lång dag idag med. Men det har gått rätt så fort. När man kom hem fixade vi med kvälls maten. Efter det tog man det lugnt en stund. Senare blev det att cykla till kören. Man tog med sig lite vatten som tur var det behövdes. När man kom hem blev det bara ta det lugnt. Om en stund blir det att gås sova om stund. Är så trött.  

 

Av Malin - 12 maj 2019 18:03

Det vart fullt upp dom här dagarna. Man gick upp som man vanligt på torsdags morgonen. Sen fixade man sig och cyklade i vägen. Det blev fullt upp och en sen dag. När man kom hem fixade vi med kvälls maten. Sen blev det en lugn dag fram framför tv. Bilden på vattnet när jag var på väg hem. Finna Truls på två bilderna. Men gick la mig tidigt. För mådde inge bra därför blev det ingen blogg heller.  

       

I fredags var jag ledig. Men gick upp rätt tidigt. För HBS skulle komma hit och fixa lite. Sen råkade man ha ner ett glas också. Sen åt man lite och kollade på olika klipp. Sen fixade man sig och spelade in två video. Medans man ladda upp dom två video blev det ta ett band och drack kaffe. Senare värmde man på lite mat och sen fixade man sig. Efter det gick man till stan. Vi blev hämtad där av en vän. Vi skullle hem till en annan till film kväll som vi var bjudna på. Vi åt olika snacks och god dricka. Efter det tog vi en promenad också. Fick lite finna bilder på det. När vi kom hem var vi upp en lite stund innan vi gick la oss.   

                


https://www.youtube.com/watch?v=fu6jke9fwjg

   



https://www.youtube.com/watch?v=MF0UojSjCTY


Lördags gick vi upp en skaplig tid. Vi fixade oss och åt lite lätt frukost. Sen blev vi hämtade av mamma och moster. Vi åkte till stan. Till guldfynt och sen en loppis som var i närheten. Efter det åkte vi till tuna park. Vi  köpte kläder till ett bröllop som vi är bjudna på. Vi blev bjudna på thai buffe mat av moster också. Tack så mycket. Vi var borta halva dagen. När vi kom hem ar vi hemma en stund. Sen gick till stan och handlade lite snacks. En vän följde mig oss hem också. Dom köpte hem mat också. Men jag åt något litet hemma. För var inte så hungrig. Vi åt rätt sent förut också. Vi hälsa på en gammal lärare först och sen kollade vi på tv. Sen blev det kvälls promenad och sen gick vi la oss. Blev rätt sent.  

        

Idag tog vi sovmorgon. Vi fixade oss och sen blev det att ta en promenad till stan. Vi träffa lite vänner. Vi var i stan i några timmar och sen gick vi hem och tog fram kläder tills i morgon. Efter det blev det att ta en dusch och sen fixade man lite mat. Bytte tvätt tiden igå kväll också. Sen blir det en lugn kväll fram för tv innan man ska sova. Ska försöka lägga mig skapligt i kväll.  

 

Av Malin - 8 maj 2019 22:00

Man var riktigt trött i morse. Blev lite bättre när man tog sin c-vitamin. Det var rätt kallt ute när man skulle cykla. Så på morgonen behöver man ha på sig varmt. Den har varit en lång dag men dagen har gått rätt så fort. Konstigt väder idag med. Regn och sol. När man kom hem fixade man kvälls maten. Sen tog man en dusch. Efter det har det varit en lugn kväll med lite tv. Blir att sova snart. Bjuder på en gammal bild på min Truls.   

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards