prinsessanmalin

Alla inlägg under november 2020

Av Malin - 21 november 2020 21:46

Vi tog lite sovmorgon i morse. Efter vi hade vaknat blev det att fixa lite frukost. Jag kollade även på ett klipp. Blev en lugn dag här hemma idag. Det var regn och det blåste ute idag. Har fixat med matlistan också. För vi ska stor handla i veckan. Senare fixade jag med kvälls maten och sen blev det att ta en dusch. Efter det kollade jag på tv. Nu blir det att kolla på film tills jag ska sova. Bilden på Truls är inte tagen idag.  

 

Av Malin - 20 november 2020 22:36

I morse fick jag lite sovmorgon igen. Jag fixade mig och sen blev det att ta det lugnt en stund. Det var lite frost och is i morse. Vi hade planeringsdag idag. Vi åt frukost där. Det var soligt på dagen. Men vi var inne hela dagen och hade planering. Blev pizza till lunch idag. Vi åt på jobbet. Bilden är tagen när jag var på väg hem. När jag kom hem blev det att ta en dusch. Sennare blev det att äta lite glass och choklad. Blir att kolla på tv stund till innan jag ska sova. Men ska nog sova snart. För jag är så trött. Så nu säger jag gonatt och trevlig helg på er alla.  

   


Av Malin - 19 november 2020 22:06

I går var jag rätt trött när jag vaknade. Men jag fixade mig och sen tog det lugnt tills jag skulle cykla. Det var fullt upp igår och det var lite små kallt. Det regnade lite igår också. Innan jag åkte hem blev att göra olika ärenden. Så jag kom hem rätt sent. När jag kom hem fixade jag med kvälls maten. Efter det tog kag fram kläder tills idag och sen tog jag en dusch. När jag var klar med det kollade jag olika klipp. Vi hade tänd ljus också som vanligt. Sen gick jag la mig. Jag var väldigt trött igår.  

 

                                      Igår var de 9 år och 8 månader med min älskade Daniel.<33


Idag fick jag lite sovmorgon. Så jag fixade mig och fixade frukost. Senare gick jag och slängde skräp. Det var ganska lugnt idag. Jag handlade lite innan jag åkte hem. Så jag slipper görra det i morgon. För då brukar det var fler folk på stan. När jag kom hem blev det att fixa kvälls maten och sen blev det att kolla lite olika klipp. Nu kollar jag på film tills jag ska sova. Men ska sova snart. är så trött.  

  

Av Malin - 17 november 2020 21:41

I morse när jag vaknade var jag lite små trött. För jag hade svårt att sova i natt. Men jag fixade mig. När jag var klar tog jag det lugnt och drack lite kaffe. När jag var klar med det så gick jag ner och slängde skräp. Men när jag skulle gå hämta min cykel kom jag inte in i förrådet. Dörren hade svällt. Så jag kom inte in. Det har krånglat förut men nu gick det verkligen att inte komma in. Tur så kom hsb bilen. Så pratade med han och han skulle försöka kolla upp det. Jag hann inte ta någon buss. Tur kunde min sambos bror köra mig till jobbet. Annars hade jag blivit sen. Så det var tur att jag kunde åka med han. På jobbet var det fullt upp. När jag skulle hem fick jag ta bussen. Då var det verkligen kallt ute. När jag kom hem tittade jag om dörren var fixad och det var den som tur var. Efter det fick det bli att fixa kvälls maten. Senare fixade vi kaffe. För jag var så kall. Jag är så trött redan nu. Känner att jag över trött. Så det ska bli att sova nu redan.  Bilden på Truls är inte så ny. 

 

Av Malin - 16 november 2020 22:13

I morse sov jag ut lite igen. Efter jag hade vaknat blev det att fixa lite frukost. Jag kollade lite olika klipp också. Senare kom mamma. Vi åkte och gjorde olika ärenden. När jag kom hem blev det att kolla lite klipp och senare fixade vi med kvälls maten. Nu kollar jag på film tills jag ska sova. Bilden är i från igår morse.  

   

Av Malin - 15 november 2020 22:51

Blev sovmorgon idag med. Efter jag hade vaknat blev det att ta en dusch och sen blev det att fixa lite frukost. När jag hade ätit klart blev det att gå ner med tvätten. Medans jag väntade på att den skulle vara klar så kollade jag olika klipp. Senare hämta jag allt och hängde upp det på en gång. Efter det har jag kollat serie. Blev en lugn dag idag. Senare blev det att fixa med kvälls maten. Jag kollar på tv nu och det får bli tills jag ska sova.  

     

Av Malin - 14 november 2020 21:29

I morse tog vi sovmorgon. Efter vi hade vaknat blev det att fixa lite frukost. Det blev att fixa lite gröt igen. Det är så gott. Jag kollade lite på nyhetsmorgon mednas jag åt. Senare slängde jag skräp. Efter det har jag städat och fixat hela dagen. När ja var klar med det fixade jag med kvälls maten. Senare kollade vi på diabetesgalan. Dom visade lite om Eskilstuna. Vi drack kaffe när vi såg på det. Nu kollar jag på fim som går på tv. Blir nog att sova efter den är slut.  

   

Av Malin - 13 november 2020 21:34

Idag var jag ledig efter som jag jobbade i måndags. Så jag sov ut lite i morse. Efter jag hade vaknat blev det att fixa lite gröt frukost. Jag kollade lite klipp också. När jag var klar med det fixade jag mig. Senare blev vi hämtad av min sambos bror. Vi åkte till Eskiltuna och hämtade min sambos mobil som hade kommit. Min hade inte kommit än. Det som är så konstigt. För jag köpte min lite förre också. Det är fredag den 13 idag. Kanske är därför hahah. Vi fick kaffe där. När vi var klar så åkte vi till donken och åt lunch. Det var regn idag. När vi kom hem lämade vi lite saker. Efter hämtade svärfar och min sambos andra bror. Vi åkte och hanlade lite. När vi kom hem kollade jag lite olika klipp. Senare fixae vi med kvälls maten. Efter det blev det att ta en dusch. Nu blir det att kolla på tv tills jag ska sova. Idag har jag varit trött och seg hela dagen.  

           

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards